Beantwoord

Na update van de iTv app is terugkijken een drama. Beeld blijft bevriezen.

  • 6 June 2022
  • 18 reacties
  • 129 keer bekeken

De uitzendingen blijven continu hangen tot ze compleet bevriezen.. jammer dat dit keer op keer hetzelfde probleem is. Na storing op storing is dit iedere keer na een update hetzelfde probleem en is het wachten op een nieuwe update om dit probleem te verhelpen. 
 

kpn los het nou eens op! 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 30 June 2022, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Raol,

Over welke app hebben het:

  • ITV online app voor de TV toestellen (2017 of ouder)
  • ITV app voor iOS en Android

Misschien kunnen we je dan beter helpen.

ITV online app voor smart tv’s.. het gebeurt op alle toestellen.. is sinds de update helaas. 

Reputatie 7
Badge +22

ITV online app voor smart tv’s.. het gebeurt op alle toestellen.. is sinds de update helaas. 

Ik zal dit eens testen op mijn Samsung tv. (Firmware Tizen, bouwjaar 2020, ITV app-versie 2.9.65)

Ik kom er nog op terug.

@Raol welke software versie heeft die app, en welke TV merken heb je?

Allemaal LG’s..  app versie 2.10.34

Reputatie 7
Badge +22

Ik zal dit eens testen op mijn Samsung tv. (Firmware Tizen, bouwjaar 2020, ITV app-versie 2.9.65)

Ik kom er nog op terug.

@Raol ik heb het effe getest, ik ervaar geen problemen met zappen van de zenders. (P- & P+)

Ook met de numerieke toetsenbord van de Samsung afstandsbediening (0 t/m 9) van 1 naar 4 zappen werkt ook prima.

Reputatie 7
Badge +22

Allemaal LG’s..  app versie 2.10.34

Bouwjaar?

Ik heb ook geen problemen met zappen. Als ik in de app een programma van gisteren terug wil kijken dan blijft hij continu hangen en bevriest hij uiteindelijk helemaal.. 

 

Kijken wat er nu op tv is is geen enkel probleem. Dan werkt alles ook helemaal! 
 

Tv is van 2019

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb ook geen problemen met zappen. Als ik in de app een programma van gisteren terug wil kijken dan blijft hij continu hangen en bevriest hij uiteindelijk helemaal.. 

 

Kijken wat er nu op tv is is geen enkel probleem. Dan werkt alles ook helemaal! 
 

Tv is van 2019

Om welke programma gaat het @Raol? Dan ga ik die programma ook even testen. 😉

Het is bij ieder programma.. maar bijvoorbeeld Below Deck van vrijdag 18.10 uur (fox ) 

Reputatie 7
Badge +22

Het is bij ieder programma.. maar bijvoorbeeld Below Deck van vrijdag 18.10 uur (fox ) 

Ik zal het effe testen: Below Deck van vrijdag 18:10 uur bij Fox.

Maar heb jij geen TV ontvangers? Want de beeldkwaliteit is meerdere malen beter:

  • ITV Online app / Resolutie 720p
  • TV Ontvanger / Resolutie (1080p50 / UHD voor 4K ontvangers met een 4K pakket)
Reputatie 7
Badge +22

@Raol ik heb het programma op staan:

Below Deck van vrijdag 18.10 uur (fox ) 

Ik ervaar geen problemen, heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kijk je via WiFi of bekabeld, en wat is jou maximale internetsnelheid op je adres?

De app verwijderen en opnieuw installeren is al gedaan en heeft geen effect. Ik kijk zowel bekabeld als via WiFi (verschillende tv’s) en het probleem is bij allemaal aanwezig. 
 

Download is 350 bpms upload is 400 bpms. 
 

Maar dat is het al een hele tijd en voor de update was er geen probleem. Bij de vorige update precies hetzelfde probleem. Ook toen werd het nergens gesignaleerd maar na een nieuwe update was het weg. 

Reputatie 7
Badge +22

Download is 350 bpms upload is 400 bpms. 

Huh? 🥺 Is jou download lager dan jou upload snelheid? Dat is vreemd, dat moet andersom zijn.

Zo te zien heb jij wel glasvezel.

Was duidelijk een moment opname.. nu is hij idd andersom.. 

idd glasvezel 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Raol! Heb je een eigen besturingssysteem op de tv? Kan je ook laten weten hoe het gaat met andere apps op dezelfde tv? Doen die het allemaal verder wel goed?

Als laatste wil ik je vragen te laten weten welk type LG tv je hebt. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +17

@Raol heb je nog altijd last van het bevriezende beeld? Zo ja zou je dan nog willen laten weten wat het antwoord is op de vorige vragen? Dan kijken we verder hoe we het op kunnen lossen. 🙂

We hebben idd nog steeds last van het bevriezende beeld. Opvallend is ook dat kpn de fout steeds legt bij het type tv of wat dan ook (dit is namelijk niet de eerste keer na een update) maar dat eenzelfde tv waarbij de kpn update nog niet hebben uitgevoerd-dit probleem niet vertoond.. 

alle andere apps werken gewoon naar behoren. 
 

wat je bedoeld met besturingssysteem snap ik niet. 

Reputatie 7
Badge +17

@Raol we hebben in de tussentijd een update gedaan. Zou je voor de zekerheid de app nog een keer willen verwijderen en opnieuw installeren? Als het daarmee niet lukt en je hebt nog steeds problemen dan zet ik het voor je door.

Laat daarbij ook weten welk type LG televisie je hebt. Geef ook een paar korte voorbeelden van welke zender problemen geeft. En of je een specifieke foutcode krijgt. 

Zet het in je profiel en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik het voor je doorzetten.