Beantwoord

Netflix account wisselen

  • 6 May 2017
  • 11 reacties
  • 100636 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
  • Slimmerik
  • 245 reacties
Om Netflix uit te proberen lift ik tijdelijk mee op het account van een familielid. Inmiddels wil ik een eigen account afsluiten.
Het antwoord op onderstaande vraag zal wel simpel zijn, maar ik kan het even niet vinden.
Netflix opent standaard met de geleende account. Hoe kan ik dat verwijderen, zonder dat ik het account van het familielid aanpas of verwijder?? Ik wil dus beginnen met een leeg aanmeldscherm, waar ik mijn eigen account op kan invullen.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Joran 8 May 2017, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Gewoon uitloggen lijkt me 🙂

Rechts boven staat een icoontje met je naam, klik er op en klik vervolgens op sign out of netflix
Reputatie 7
Badge +28
Klopt! Zie ook de FAQ:

Hoe log ik uit op de Netflix app?
Je kunt jouw account uitloggen in de Netflix app door in het menu van Netflix naar boven te scrollen met de afstandbediening. Je kiest dan voor de optie "Instellingen". Vervolgens kies je voor "Afmelden". Nu kan je bijvoorbeeld met een ander account weer inloggen.
Klopt niet helemaal. Ik heb hetzelfde probleem. Afmelden lukt, maar het e-mailadres van het oude NF account blijft staan en is nergens aan te passen.
Dus als iemand weet hoe dit moet dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Druk eerst op Vorige.

Dankjewel! Het is gelukt!
Ik heb me correct afgemeld via de netflix app (afstandsbediening van de TV en aangemeld op mijn eigen account. In de app kijk ik op mijn eigen account. Als ik via On Demamd naar netflix ga staat daar nog steeds het eerder ingevoerde account. Ik kan dit account nergens afmelden (met de witte afstandsbediening?
Ik heb me correct afgemeld via de netflix app (afstandsbediening van de TV en aangemeld op mijn eigen account. In de app kijk ik op mijn eigen account. Als ik via On Demamd naar netflix ga staat daar nog steeds het eerder ingevoerde account. Ik kan dit account nergens afmelden (met de witte afstandsbediening?

Dat kan door op het typbord op je scherm naar ‘vorige’ te gaan (naast de spatie). Nu kan je rechts het e-mailadres verwijderen en het nieuwe toevoegen.
Ik heb gebeld met medewerker kpn omdat ik de instellingen niet kon vinden in het startscherm. Het blijkt dat je eerst moet klikken op 1 van de profielen. Vanuit dat scherm kun je dus naar boven naar de instellingen en kun je de inloggevens aanpassen.
Het is gelukt, dank je wel

Hoi,

 

ik had hetzelfde probleem maar tevens was ook mijn account afgelopen en wilde ik niet activeren waardoor je niet de mogelijkheid hebt met een ander account in te loggen, hoe ik ook uitlogde hij kwam iedere keer terug in het oude account.

via de helpdesk kon het verholpen worden door de ontvanger uit en weer aan te zetten…..

 

groeten,

 

Allard

Blij dat het opgelost is, @AllardSchaap  :-) Dank voor het delen van de oplossing.

Ging bij mij toch anders. 
 

ik moest eerst in het netflix menu eerst naar de balk links naar onderen scrollen en op ….ondersteuning…..drukken. Daarna kom ik pas kiezen voor uitloggen