Beantwoord

Nick jr werkt niet in de KPN app

  • 7 May 2019
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik probeer al een week of 2 Nick jr af te spelen op de KPN App maar ik krijg steeds het scherm "Sorry... Er ging iets fout. Vernieuw de pagina...Enz." En het vernieuwen van de pagina lost niks op. Andere zenders gaan wel goed. Is dit een algemeen probleem of alleen bij ons. Op mijn mans telefoon is het ook hetzelfde.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 May 2019, 09:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
@Nick jr werkt niet op App Welkom!

Klopt, ik heb het even gecheckt en ook bij mij dezelfde storing.
Reputatie 7
Op mijn Android tablet (Huawei MediaPad M3) ondervind ik geen problemen met Nick Jr. maar op mijn OnePlus 5T niet.


Daarmee is het duidelijk dat dit probleem te wijten is aan het "algemene" probleem met de iTV app op Android, beschreven in dit topic.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik heb het zojuist zelf ook eens getest (zie afbeelding). Bij mij werkt het wel. Er is al een tijdje een storing met onze iTV app.

Er is een workaround gevonden om Chrome te downgraden. Niet de permanente oplossing natuurlijk, maar zal wel werken totdat het volledig is opgelost. Zouden jullie dit ook willen testen?

- Ga naar Apps > Chrome
- Kies “Verwijder updates” of “Disable”
- Je krijgt een pop-up te zien waar gevraagd wordt of je terug wilt naar de factory version, dit moet je accepteren
- De updates worden verwijderd en je bent terug op versie 71.
- Vergeet niet om automatische updates voor Chrome uit te schakelen in de Play Store

Zodra we meer weten over de uiteindelijke oplossing lees je het hier!


Geweldig! Hij doet het nu weer inderdaad met de aanpassing bij Chrome. Mijn zoontje is weer blij. Bedankt voor de reacties!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het weer werkt. Na een update van Chome naar versie 74.0.3729.157 lijken de streams inderdaad weer werken. ☺️

Reageer