Nieuw bij KPN: Ziggo Sport Totaal Go!

  • 7 September 2017
  • 33 reacties
  • 23692 keer bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Dit vind ik vreemd, ik ben ingelogd, en wil een vrije training terug zien van Formule 1. Krijg ik dit te zien:

En ik ben ingelogd:

Of er is een fout in de app van Ziggo, of ze zijn flauw dat je dit niet mag zien. Ook al ben je ingelogd. Je bent immers geen Ziggo klant. Maar denk dat het komt dat KPN bij dat lijstje er nog steeds niet bij staat:

Reputatie 7
Badge +22
Nog een keer gekeken, maar ik kan niet live tv kijken. En ik ben ingelogd, dan komt ie met de volgende meldingen:

Daarna krijg je dit te zien:

En dan krijg je van Ziggo de volgende melding:

Dit klopt niet. We moeten gewoon LIVE tv kunnen kijken.
Reputatie 7
Badge +10
@DennisSchreve, via welke optie log je precies in op de app? En je hebt via de http://go.ziggosporttotaal.nl/ het Go account aangemaakt en gekoppeld aan jouw KPN abonnementsnummer/pincode?
Reputatie 7
Badge +22
heb nu via de Ziggo app kunnen inloggen. Maar dan moet je niet één van de providers aanklikken, maar gewoon Ziggo Sport Totaal, en daarna inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. :)Dit heb ik al eens eerder in deze topic verteld. 😉 Maar dit doet het dus ook niet meer. Kan ook geen tv kijken. Toen zei je dit: @DennisSchreve Fijn dat het nu werkt en bedankt voor je toevoeging :-) Maar nu werkt ie niet meer. Ik heb niks gewijzigd of veranderd.
Reputatie 7
Badge +10
@DennisSchreve, het was al laat 😉 Maakt het ook uit of je inlogt op de app of via de website om streams te bekijken? Of werkt het allebei niet? En is het ook mogelijk om via de website opnieuw de koppeling te doen?
Reputatie 7
Badge +22
@DennisSchreve, het was al laat 😉 Maakt het ook uit of je inlogt op de app of via de website om streams te bekijken? Of werkt het allebei niet? En is het ook mogelijk om via de website opnieuw de koppeling te doen? Nou, snappen jullie het nog? Nu doet ie het in 1x weer:

Reputatie 7
Badge +10
Wat een gekkigheid Dennis! Nu maar hopen dat het een eenmalig probleem was 🙂
Reputatie 1
Badge
Dit vind ik zeer goed nieuws! Echter is het jammer dat ik het hier moet lezen en niet eerder op de hoogte gesteld ben door middel van een email ofzo. Of heb ik iets gemist?

Reageer