Nieuw bij KPN: Ziggo Sport Totaal Go!

  • 7 September 2017
  • 33 reacties
  • 23684 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
De dag waarop menig sportliefhebber heeft gewacht, is aangebroken: Ziggo Sport Totaal Go is vanaf vandaag beschikbaar bij KPN. Dit betekent dat je vanaf heden geen moment meer hoeft te missen van jouw favoriete sport, omdat je bijvoorbeeld van huis weg moet. Hoe je dat doet? Heel makkelijk, dat leg ik je hieronder uit.


Wat is Ziggo Sport Totaal Go?


Ziggo Sport Totaal Go is onderdeel van Ziggo Sport Totaal. Klanten die het iTV Ziggo Sport Totaal pakket hebben, kunnen hiermee de content bekijken op hun laptop, tablet en smartphone via de Ziggo Sport Totaal app en website. Denk hierbij aan Formule 1, Premier League voetbal, basketbal en nog vele andere sporten.

Hoe kan je je aanmelden?


Dit gaat via de Ziggo Sport Totaal Go website en kan op twee manieren:

Manier 1: Via "Inloggen"
Selecteer onder "Inloggen" KPN in het dropdown menu, vul je abonnementsnummer en pincode in en rond de registratie af.

Manier 2: Via "Nieuw bij Ziggo Sport Totaal Go"
Kies "Nieuw bij Ziggo Sport Totaal Go" en maak een account aan. Ga naar 'Mijn account' en klik onderaan de pagina op de knop 'Koppel abonnement'. Daar kies je voor KPN als provider en log je in met jouw abonnementsnummer en pincode.

Weet je je pincode niet meer? Deze kan je vinden in het iTV menu onder instellingen / pincode instellingen / huidige betaalcode, of in 'MijnKPN' onder het tabblad 'Instellingen'. Als de betaal- en pincode verschillend zijn, dien je de betaalcode te gebruiken.

Op welke apparaten kan ik het gebruiken?


Ziggo Sport Totaal Go is te bekijken op jouw laptop, desktop, smartphone of tablet. Apple gebruikers kunnen de app downloaden vanuit de App Store en Android gebruikers vanuit de Google Play Store. Gebruikt je Windows 8 of Windows 10 op een tablet, laptop of desktop? Dan is de app ook beschikbaar in de store. Je logt in op deze app door te kiezen voor 'Ziggo Sport Totaal Go' en daarna vul je het e-mailadres en wachtwoord in behorend bij het door jou aangemaakte GO account.

Let op: Je kan Ziggo Sport Totaal Go op maximaal 5 verschillende apparaten bekijken. Uiteraard is het mogelijk om een eerder gekoppeld apparaat te verwijderen. Lees hier hoe je dat doet.

Kan ik de content ook bekijken in het buitenland?


Nee, dit is niet mogelijk. Ziggo Sport Totaal heeft enkel de rechten verkregen om de content in Nederland uit te zenden.


Hoe los je een probleem met Ziggo Sport Totaal Go op?


Gaat er iets mis? Wees dan niet getreurd. Een breed scala aan vragen wordt besproken op de veelgestelde vragen pagina bij Ziggo. Je vindt hier ook een contactformulier, waarmee je vragen/opmerkingen over Ziggo Sport Totaal Go kan doorzetten.

Ik vind het als voetballiefhebber supertof dat deze mogelijkheid nu beschikbaar is. Wat vind jij? Mocht je vragen hebben, stel deze hieronder gerust!

33 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Het lukt mij niet om in te loggen, KPN staat er niet bij:

op de app lukt het dus niet. @Natasja. 😞
Reputatie 7
Badge +16
Het lukt mij niet om in te loggen, KPN staat er niet bij:
op de app lukt het dus niet. @Natasja. :(


Je moet de bovenste kiezen maar je moet jezelf eerst hier registreren:
https://go.ziggosporttotaal.nl/user/login

Selecteer KPN, vervolgens zal het systeem je vragen om een ziggo-go account aan te maken.
Het lukt mij niet om in te loggen, KPN staat er niet bij:
op de app lukt het dus niet. (

@Dennis.
Er staat in het artikel toch duidelijk:
Dit gaat via de Ziggo Sport Totaal Go website en kan op twee manieren:
Reputatie 7
Badge +22
Het lukt mij niet om in te loggen, KPN staat er niet bij:
op de app lukt het dus niet. (

@Dennis.
Er staat in het artikel toch duidelijk:
Dit gaat via de Ziggo Sport Totaal Go website en kan op twee manieren:
Dat heb ik zo gedaan @PeterG, heb nu via de Ziggo app kunnen inloggen. Maar dan moet je niet één van de providers aanklikken, maar gewoon Ziggo Sport Totaal, en daarna inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. 🙂
Top, Dennis. Dank voor deze duidelijkheid. Ik verwijs op mijn site naar dit topic dus reuze handig.
Reputatie 7
Badge +10
@DennisSchreve Fijn dat het nu werkt en bedankt voor je toevoeging 🙂
Reputatie 1
Vraagje:
Ik had al KPN TV & het Ziggo Sport Totaal Pakket + ZiggoSort Go
Voorheen betaalde ik 9,99 euro per maand extra voor ZiggoSport Go op de laptop (via internet)
Betekent dit nu dat ZiggoSport go voortaan GRATIS bij het het Ziggo Sport Totaal Pakket word geleverd ??
Reputatie 7
Badge +10
Vraagje:
Ik had al KPN TV & het Ziggo Sport Totaal Pakket + ZiggoSort Go
Voorheen betaalde ik 9,99 euro per maand extra voor ZiggoSport Go op de laptop
Betekent dit nu dat ZiggoSport go voortaan GRATIS bij het het Ziggo Sport Totaal Pakket word geleverd ??

Dat klopt verfkwast. Dit aparte Go abonnement kan je opzeggen 🙂
Reputatie 1
YES, gelukt.
Misschien handig om te vermelden:
Bij het aanmelden via de website heb je dus je KPN abbonnee nr + pincode nodig
Deze pincode vind je in je iTV menu bij :
Menu / instellingen / pincode instellingen / huidige betaalcode
Reputatie 7
Badge +10
@verfkwast Thanks voor de tip, ik heb het toegevoegd 🙂 @DennisSchreve jouw toevoeging staat er ook bij!
YES, gelukt.
Misschien handig om te vermelden:
Bij het aanmelden via de website heb je dus je KPN abbonnee nr + pincode nodig
Deze pincode vind je in je iTV menu bij :
Menu / instellingen / pincode instellingen / huidige betaalcode
Je hebt dus niet je pincode maar juist de betaalcode nodig, begrijp ik hieruit.
Bij de meesten zullen deze overigens nog gelijk aan elkaar zijn.
Reputatie 7
Badge +10
YES, gelukt.
Misschien handig om te vermelden:
Bij het aanmelden via de website heb je dus je KPN abbonnee nr + pincode nodig
Deze pincode vind je in je iTV menu bij :
Menu / instellingen / pincode instellingen / huidige betaalcode
Je hebt dus niet je pincode maar juist de betaalcode nodig, begrijp ik hieruit.
Bij de meesten zullen deze overigens nog gelijk aan elkaar zijn.

Ook al zal deze in veel gevallen nog gelijk zijn, ik zet hier toch even een vraag over uit. Op de 'GO website' wordt gesproken over de pincode en intern ook. Ik kom hier nog op terug.
Reputatie 7
Badge +22
Ook al zal deze in veel gevallen nog gelijk zijn, ik zet hier toch even een vraag over uit. Op de 'GO website' wordt gesproken over de pincode en intern ook. Ik kom hier nog op terug.@Natasja, ik moest met de Go app me emailadres en wachtwoord gebruiken om in te loggen.
Reputatie 7
Badge +10
Ook al zal deze in veel gevallen nog gelijk zijn, ik zet hier toch even een vraag over uit. Op de 'GO website' wordt gesproken over de pincode en intern ook. Ik kom hier nog op terug.@Natasja, ik moest met de Go app me emailadres en wachtwoord gebruiken om in te loggen.
Dat klopt Dennis! Maar het gaat nog om de stap ervoor, namelijk het aanmaken van het Ziggo Sport Totaal GO account zelf.
Reputatie 7
Badge +10
@PeterG Ik heb antwoord! De pincode die je nodig hebt, is de betaalcode 🙂
Kleine aanpassing onder "Hoe kan je je aanmelden?" dan maar?? 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Ook al zal deze in veel gevallen nog gelijk zijn, ik zet hier toch even een vraag over uit. Op de 'GO website' wordt gesproken over de pincode en intern ook. Ik kom hier nog op terug.@Natasja, ik moest met de Go app me emailadres en wachtwoord gebruiken om in te loggen.
Dat klopt Dennis! Maar het gaat nog om de stap ervoor, namelijk het aanmaken van het Ziggo Sport Totaal GO account zelf.
Aha, daar heb ik geen moeite mee gehad. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Kleine aanpassing onder "Hoe kan je je aanmelden?" dan maar?? 🤔
Ik heb dit er gisteren ingezet: "Weet je je pincode niet meer? Deze kan je vinden in het iTV menu onder instellingen / pincode instellingen / huidige betaalcode, of in 'MijnKPN' onder het tabblad 'Instellingen'." Hier wordt dus aangeduid dat de juiste pincode, de betaalcode is. Wanneer je het account gaat aanmaken, wordt er op de Ziggo Sport Totaal Go website ook gevraagd naar de pincode. Hierdoor geef ik de voorkeur aan het niet vervangen van alle 'pincode' aanduidingen in de tekst, maar naar de verwijzing zoals het er nu in staat 🙂
Hierbij komen mensen die de betaalcode gewijzigd hebben t.o.v. de pincode voor een probleem(pje) te staan.
Je kunt misschien beter in de tekst dan toevoegen dat als de betaal- en pincode verschillend zijn men dan de betaalcode dient te gebruiken. Hierbij kunnen de pincode-aanduidingen mijns inziens gewoon in tact blijven. Slechts een klein deel van de abonnee's die óók nog Ziggo sport hebben zullen die codes verschillend hebben inderdaad.
Reputatie 7
Badge +10
Hierbij komen mensen die de betaalcode gewijzigd hebben t.o.v. de pincode voor een probleem(pje) te staan.
Je kunt misschien beter in de tekst dan toevoegen dat als de betaal- en pincode verschillend zijn men dan de betaalcode dient te gebruiken. Hierbij kunnen de pincode-aanduidingen mijns inziens gewoon in tact blijven. Slechts een klein deel van de abonnee's die óók nog Ziggo sport hebben zullen die codes verschillend hebben inderdaad.

Goede tip, dat ga ik erin zetten! 🙂
Is het nu ook mogelijk om op een smart tv de apps van Ziggo Sport Totaal Go en van iTV van de KPN te downloaden? Ik heb wel de app van Fox Sport op mijn Samsung smart tv.

Groet, Bram

Admin: hetzelfde bericht in een ander topic verwijderd
@LimmerickZiggo Sport Totaal heeft geen app voor smart-tv's; je kunt wel chromecast gebruiken. Waarom Ziggo Sport Go geen app heeft voor smart-tv zou je bij hen moeten informeren.

KPN heeft ook geen smart-tv-app. KPN houdt vooralsnog vast aan de tv-decoder voor een televisie i.v.m. functionaliteit en de app voor mobiele apparaten (tablet, smartphone) en website voor laptops.
Er zit trouwens wel ook voor de app van KPN chromecast-ondersteuning aan te komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bram. Ik zie dat Peter een uitgebreid antwoord op jouw vraag heeft gegeven. Ben je hiermee geholpen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Goedemiddag , wat kost ziggo sport totaal go.
Hoi San1938
Als je alléén Z.S. Go wilt zie hier: http://go.ziggosporttotaal.nl/
In combinatie met het pakket bij KPN is het gratis. Het Ziggo Sport Totaal pakket bij KPN kost € 15,50 per maand. (minimale afname 1 maand).

Op dit moment zijn de kanalen via de decoder vrij te krijgen tot en met zondag 17 september 2017.
233 t/m 238. Eerste 4 ook HD via 239 t/m 242.

Reageer