Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

  • 21 August 2020
  • 10 reacties
  • 2453 keer bekeken

Graag zou ik een nieuwe afstandbediening bestellen. Onze huidige zijn stuk namenlijk. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 August 2020, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Forkink

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Reputatie 1

@Forkink

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Ik heb met Chrome geprobeerd zowel laptop als mobiele telefoon....... krijg alleen maar..........er is een fout opgetreden probeer het later nog eens.

Probeer het al 1,5 maand!

AB slurpt batterijen!

Oplaadbare binnen een week,alkaline 2 a 2,5 week.

 

Zou graag een nieuwe willen!

Reputatie 7
Badge +20

Als het echt niet lukt via de website @Rubracer12 kun je altijd even bellen met de klantenservice, via 0800-0402. 

Reputatie 1

Dankjewel @Bart_ 

Idd even gebeld en de robot uitgelegd wat het probleem was.

Blijkbaar iets met nummer herkenning.....voor ik ophing al n bevestiging via e-mail dat binnen 2 werkdagen de nieuwe ab zou komen.

En inderdaad 1.5 dag later een nieuwe ab met pakketbezorger!

Dinsdag middag 17u volle oplaadbare batterijen erin en vooralsnog geen nieuwe erin hoeven doen.

Ben benieuwd!

Nogmaals Bedankt @Bart_  en KPN!

 

Reputatie 1

Dus,...…

18 dagen geleden laatste bericht hier gepost.....nog steeds dezelfde oplaadbare batterijen in de ab! En nog steeds geen tekenen van een slecht zappen de ab 

Top!

Dankjewel KPN!

Mijn afstandsbediening is gevallen en is defect. Graag ontvang ik van u een nieuwe afstandsbediening.

met vriendelijke groet,

B.A.J. Lippens

 

 

Ben al 2 dagen bezig een nieuwe afstandsbediening aan te vragen .lukt van geen kanten ,niet per telefoon en via PC .

Mijn beide afstandsbedieningen doen jet niet goed meer.

Graag ontvang ik 2 nieuwe.

 

Groeten, en een fijn weekend.

 

Gerhard Plageman

Reputatie 7
Badge +28

Krijg je een foutmelding? Check de vetgedruktetekst: 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

 

Verder kan het aanvragen ook telefonisch of per chat: 

KPN is dus gewoon hiervoor bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Heb mijn afstandsbediening defect zou U mij een nieuwe kunnen opsturenVr dankJ Hartgers