Ik heb sinds vorige week een nieuwe afstandsbediening, nu werkt het geluid op m'n sonos niet meer
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Paul_
Bekijk origineelIk heb sinds vorige week een nieuwe afstandsbediening, nu werkt het geluid op m'n sonos niet meer
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Beste antwoord door Paul_
Bekijk origineelWelkom
Hoi, de Sonos zit verbonden met de decoder! Heb de afstandsbediening al geprobeerd opnieuw in te stellen
De ab van KPN ondersteunt geen volumeregeling van een soundbar, wel van een tv-toestel. Het zou wel werken als de soundbar en de tv (ook) met hdmi verbonden zijn d.m.v. hdmi cec aansturing v.h. volume.
De ab van KPN ondersteunt geen volumeregeling van een soundbar, wel van een tv-toestel. Het zou wel werken als de soundbar en de tv (ook) met hdmi verbonden zijn d.m.v. hdmi cec aansturing v.h. volume.
Volgens mij bedoel je HDMI-ARC. Dus de soundbar op de tv aangesloten met een HDMI-kabel op de HDMI/ARC poort. Als je dan de AB afstemt op de tv en het volume kan regelen, dan verandert het volume automatisch ook van de soundbar. Zo heb ik het zelf ook aangesloten/ingesteld.
Dat gezegd hebbende. De nieuwste bluetooth AB kun je ook afstemmen op bepaalde soundbars, maar Sonos zie ik daar niet tussen staan.
Snelcodelijst | |
Denon | 1 |
Harman/Kardon | 2 |
Marantz | 3 |
Philips | 4 |
Onkyo | 5 |
Panasonic | 6 |
Sony | 7 |
Yamaha | 8 |
Bose | 9 |
JBL | 0 |
Het is echt raar... als ik de afstandsbediening instel doet hij het wel met uit en aan zetten, het geluid doet het dan nog steeds niet... en even later doet de aan/ uit knop het weer niet
Ik heb een oled lg televisie en lg soundbar met arc aansluiting alleen krijg ik het niet voor mekaar om de televisie met de soundbar met de zelfde afstandbediening te bedienen.Weet iemand wat ik moet doen.Alles.geprobeerd maar het lukt niet toen ikalles had gekocht werkte alles nu was de stroom er even af hij maakt geen verbinding meer met elkaar.
Ik heb een oled lg televisie en lg soundbar met arc aansluiting alleen krijg ik het niet voor mekaar om de televisie met de soundbar met de zelfde afstandbediening te bedienen.Weet iemand wat ik moet doen.Alles.geprobeerd maar het lukt niet toen ikalles had gekocht werkte alles nu was de stroom er even af hij maakt geen verbinding meer met elkaar.
Waarom heb je niet een eigen nieuwe topic gestart?
Hoe is de soundbar aangesloten?
Ziet de Oled tv hem en kan je het volume met de AB van de Oled tv regelen?
Wat wil je precies? Wil je met de AB van de KPN tv decoder het volume regelen?
Welke KPN tv decoder heb je? Zover ik weet kan het alleen met de AB van de VIP5202 en niet voor alle soundbars. Als je het volume met de LG TV AB kan regelen (kan je in het menu van de TV instellen), dan kan je de AB instellen op TV van LG en kan je het volume regelen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.