NPO Start app en XITE app bij KPN

  • 1 November 2022
  • 140 reacties
  • 13969 keer bekeken
NPO Start app en XITE app bij KPN

Toon eerste bericht

140 reacties

Reputatie 3
Badge

Hm.. ik zal er eerst nog wat verder induiken, maar als je 5 minuten naar een programma zit te kijken en het  begint al te schokken dan is de lol er al vanaf.
De manier van aansluiten  heb ik de afgelopen maanden al uitgebreid getest (ander kastje, andere kabel...) en met de smart TV loopt het als een trein…..
Ik ben wel heel benieuwd of ik de enige ben die nog problemen heeft.

Reputatie 3
Badge +1

app werkt goed ik vind het alleen jammer dat als ik via de app kijk via mijn tv 

dat hij goed bijhoud wat ik bekeken heb

bij de app op mijn kpn kastje gebeurd dit niet

hier ben ik uiteraard ook op ingelogd 

Reputatie 7
Badge +30

Bedoel je, @Marco van O. dat de app op onze ontvanger niet bijhoudt waar je in een programma bent gebleven als je stopt met kijken en later verder wilt gaan? 

En heb je het dan over NPO Start, of over de Xite app?

Reputatie 3
Badge +1

ik heb het over de npo app op mijn tv zelf werkt het wel gewoon maar via het kpn boxje niet

Reputatie 7
Badge +30

Check, dank je, @Marco van O., we geven het door!

Reputatie 3
Badge +1

even voor de duidelijkheid het gaat om de app op de vip5202

Reputatie 3
Badge

Hm.. ik zal er eerst nog wat verder induiken, maar als je 5 minuten naar een programma zit te kijken en het  begint al te schokken dan is de lol er al vanaf.
De manier van aansluiten  heb ik de afgelopen maanden al uitgebreid getest (ander kastje, andere kabel...) en met de smart TV loopt het als een trein…..
Ik ben wel heel benieuwd of ik de enige ben die nog problemen heeft.

..inmiddels heb ik nog eens goed gekeken en ik moet zeggen dat het lijkt mee te vallen. 
Gelukkig maar, nu maar hopen dat het zo blijft..
 

Reputatie 3
Badge +1

bij loopt de npo app perfect alleen hij houd niet bij wat ik gekeken heb en waar ik eventueel gebleven ben op de helft van een aflevering bijvoorbeeld 

Reputatie 7
Badge +30

@Marco van O., we gaan dit doorgeven aan de NPO. Die moeten dit aanpassen. Daarvoor nog twee extra vragen: wat is het merk en type van je smart TV, en wat is de versie van de NPO app daarop? 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een Samsung tv van 4 jaar oud en de NPO versie is 1.16.1 uit 2019

Reputatie 7
Badge +30

Super, dank je, @Marco van O. 👍🏻

Reputatie 7
Badge +30

Nog een laatste vraag, @Marco van O., ben je op de NPO app op je smart tv ingelogd met je NPO account, en is dit dan een NPO Start of (betaald) Plus account?

Reputatie 3
Badge +1

ik ben op alle twee ingelogd met een betaald plus abbonoment 

Reputatie 7
Badge +30

Merci!

Een en al ellende met NPO Plus!! Heb abo al eens opgezegd, maar hoorde dat het verbeterd zou zijn. Opnieuw geabonneerd, maar nog steeds zijn er om de haverklap storingen : geluid valt weg en/of video stopt in zijn geheeld en dan moet ik weer terug naar beginscherm en naar de serie die ik aan het kijken ben/was en ook weer naar de juiste aflevering.

Nog even en ik zeg weer op, dit is niet waar ik voor betaal. Meer ergernis dan kijkplezier.

Reageer