Beantwoord

Onduidelijkheid en lang wachten op ingang upgrade van Internet 100Mb en extra KPNTV+

  • 15 May 2023
  • 15 reacties
  • 172 keer bekeken

Badge

Op 5 mei met KPN telefonische een update overeengekomen van 50 naar 100Mb glasvezel. Tevens een TV+ pakket met extra ESPN afgesloten. Binnen 3 dagen zou het geregeld zijn omdat mijn huidige provider per 1Mei de kabeltelevisie had afgesloten in mijn regio.

Na 5 dagen geen actie bij KPN diverse malen bellen maar niemand weet iets of kan iets bewerkstelligen om de status te verklaren.  Moet diverse spullen thuis ontvangen van TV+ ontvanger tot mail met abonnement + pincode. Alles is zoek en niet te activeren nog de status te achterhalen door de klantenservice. Mijn KPN app gaf echter 12mei als activatie en gefeliciteerd u kunt uw spullen aansluiten. Totaal nu 6 keer gebeld en steeds het zelfde verhaal sorry wat vervelend en ik maak een ticket aan. Onderhand kan je de kamer behangen met de tickets die zijn aangemaakt, ik zou nu eigenlijk iemand willen spreken die WEL kan vertellen hoe het zit en wanneer ik TV kan kijken.   

icon

Beste antwoord door wnps 20 June 2023, 18:15

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @wnps, welkom op ons forum!
Dit is geen goede start zo! Zoals je het beschrijft lijkt er ergens met de order iets vastgelopen te zijn. Als daar al een ticket voor aangemaakt is ligt het dan ook bij de juiste afdeling.
Ik kan dat niet bespoedigen maar ik hoop dat ze snel een oplossing voor je hebben of hierover in ieder geval contact met je hebben opgenomen.

Kun je al wel TV kijken via tv.kpn.com?

Badge

Een update, inmiddels na 7 telefoontjes en 14dagen nog geen oplossing binnen KPN gevonden. De update van 50 naar 100Mb blijkt een probleem te zijn ? De  order administratie voor het verzenden van het pakket kent mij en mijn order nummer niet. Ik heb geen post/mail met abonnee nummer en of pinnummer het lijkt goed fout bij KPN logistiek, je kan net zo goed de groenteboer op de hoek bellen die weet ook geen antwoordt te geven. Voor t.kpn.com heb je dus inloggegevens nodig heb ik niet. Verder heb ik al 3 jaar nu 50/50 glasvezel Internet van KPN daar kan je toch ook je TV+ decoder op aansluiten? 
Ik heb vandaag gelukkig weer iemand bij de servicedesk gesproken die het allemaal wel begreep en mij over 2 dagen gaat terug bellen om de voortgang aan te horen. Het blijft een gebed zonder einde met KPN.

Badge

Vandaag 19 mei en nog steeds blijft KPN volharden met niets doen en in gebreken. Kijk al uit naar een andere provider vertrouwen tot NUL gedaald. 

Reputatie 7
Badge +20

@wnps 

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator het voor je nakijken.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even meegekeken en zie dat er een ticket openstaat voor mijn collega's achter de schermen, zij houden daarover contact met je. Inhoudelijk kan ik er niet heel veel meer over zeggen

Badge

Vandaag 22 Mei, en KPN laat weer niets horen ondanks de mail op 17-5-2023 om binnen 3 dagen te reageren blijft het stil en wordt ik niet gebeld om tekst en uitleg te geven. Ook mijn bestelde TV+ etc. kan men blijkbaar niet opsturen omdat men geen orders kan vinden. Ze begrijpen het niet of willen het blijkbaar niet begrijpen. Heb vrijdag 19Mei de klantenservice laten weten dat als ik dinsdag 23-5-2023 geen spullen heb en of aangesloten wordt al onze mobiele en vaste abonnementen bij KPN te beëindigen na 40 jaar.  Heb jaren met de accountmanager en specialisten van KPN business gewerkt voor de overheid m.b.t. aanbestedingen voor Telecomcontracten (vast en mobiel) en altijd de juiste instelling naar mij als opdrachtgever gehad. Maar nu als consument en privé dit slaat werkelijk alles en gaat alle perken te buiten dit gedrag. 😪 

Badge

Op 23 mei weer contact gehad omdat er weer niet werd teruggebeld binnen 3 werkdagen zoals was  afgesproken. De mevrouw van de klantenservice zag de historie in mijn dossier en  de openstaande tickets en gaf aan dat dit nooit zal worden opgelost.😤 Ze stelde voor alles te cancelen en de orders opnieuw in te leggen waarna nu de opleverdatum naar 31-5-2023 is opgeschoven met een nieuwe bestelling. Eigenlijk neem ik deze KPN organisatie niet meer serieus als consument maar ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ondertussen rond gevraagd bij mijn naaste buren in de straat mensen die het zelfde KPN en TV abonnement hebben afgesloten maar zonder enige problemen. Hoe dan ?  

Verder waren ook ander providers beschikbaar op het glas die als tussenpersoon voor KPN fungeren zonder enige problemen hun diensten hebben uitgerold over de glasaansluitingen in deze buurt die wij al 3 jaar hebben. 

Badge

Het is 26-5-2023 en opnieuw begint het proces opnieuw krijg weer geen reactie van KPN  de bestelling staat weer op holt. Klantenservice weet van niets kan ook geen enkel antwoordt geven, kan deze afdeling beter opruimen. De hele woonwijk , naaste buren,  heeft TV+ en Internet van KPN maar voor mijn adres wil het maar niet lukken om een kastje te sturen. Het is echt een bagger organisatie (sorry voor de uitspraak). Ga vandaag een nieuwe provider raadplegen om met al mijn abonnementen over te gaan. Er is geen enkele afdeling binnen KPN verantwoordelijk blijkbaar en kunnen je ook niet vertellen wat de oorzaak is. KPN NOOIT MEER.😤😭

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @wnps, wat balen dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent zo.
Ik zie dat dit alles al een tijdje bij de klachtenafdeling ligt en je daar de 26e ook contact mee hebt gehad. 
Als je verder nog vragen hebt kun je het beste bij hen terecht maar ik vrees dat ze je op dit moment weinig nieuws te vertellen hebben.

Het is echt een kwestie van afwachten.

Badge

Het klinkt allemaal veelbelovend maar heb werkelijk met niemand contact gehad behalve de klantenservice die maar niets kan zeggen omdat men het ook niet meer weet. Of er bij KPN nog een afdeling is die gevoel voor klanten en of klachten heeft is mij verder onduidelijk.  Ik zou werkelijk mijn ogen uit mijn kop schamen als ik voor zo'n bedrijf zou werken t.o.v. de klanten. Blijkbaar maken ze in hun rapportage ook nog valse aantekeningen om hun asociale gedrag te maskeren. 😪

Badge

Vandaag 31-5-2023 loopt de 3e beloofde termijn af voor de oplevering van mijn bestelling, NIETS gehoord NIETS ontvangen en geen enkele reactie van KPN. Het lijkt er op dat er bij KPN (Katten Pension Nederland) alleen maar katten rondlopen. Inmiddels procedure via de juridische consumentenbond gestart ook zij krijgen allereerst een standaard reactie met antwoordt “klant wordt binnen 5 werkdagen terug gebeld”. Die zijn natuurlijk allang weer verlopen KPN.

Badge

Vandaag telefonisch de stekker eruit getrokken met KPN. Een normaal gesprek kan men met klanten niet voeren om uitleg te geven wat er aan schilt, verwijzend naar de bovenstaande problemen. Kan niet worden doorverbonden met een manager en of andere medewerker die de klant kan helpen. Wat een baggerbedrijf is KPN direct gehandeld zoals ik al een week eerder had voorspelt, de bestellingen intrekken en mijn abonnementen opzeggen op datum. Gelijk andere provider benaderd kan binnen 8 dagen al aangesloten worden via T-mobiel voor alle services. 

Badge

Op 2-6-2023 had ik binnen een half uur IPTV bij een andere provider over mijn Internet dienst  welke per maand wordt gefactureerd, ik blijf bij mijn stelling dat KPN echt een baggerbedrijf is geworden naar zijn klanten. De klantenservice bestaat uit medewerkers die van toeten nog blazen weten en kunnen je zeker niet helpen. Daarnaast heeft dit forum ook weinig inhoud om mensen te helpen die volkomen vastgelopen zijn  in deze organisatie. Ik lees nu diverse forums, klachten sites ook bij de consumentenbond  KPN staat boven aan met dezelfde klachten die ik hier heb beschreven. Jammer vroeger toonaangevend in de Telecom nu lacht men je uit als ze horen dat je bij KPN een abonnement hebt.

Badge

Op 8-6-2023 eindelijk door iemand van de klachtenafdeling van KPN gebeld zonder enige achtergrond van het probleem. Het is toch werkelijk tenenkrommend dat ze vragen of ze klacht moeten onderzoeken. Deze mensen snappen echt niet hoe het in de echte wereld werkt om klanten te informeren. Als er dan al 5 weken een procedure loopt met klachten over het functioneren van KPN en het niet leveren van bestellingen en diensten ga je alvorens je de klant belt dit op de draad toe uitzoeken om deze gefrustreerde klant te informeren wat er fout is gegaan en hoe hem daarbij snel een oplossing te bieden. Maar nee hoor men zegt gewoon wij kunnen wel een ticket aanmaken om het te onderzoeken. Werkelijk deze afdeling leeft werkelijk onder een steen en klantenservice is blijkbaar een vies wordt binnen KPN. Gelukkig zijn er andere providers die wel iemand te woord staan en helpen. Kijk nu al een week naar IPTV dienst welke binnen 30minuten was geactiveerd voor de klant. KPN probeer hier eens wat van te leren aub.😪

Badge

Vervolg over KPN klachtenservice; had met hun afgesproken om mij schriftelijk te informeren hoe zij de klacht kunnen oplossen en welke vervolgstappen men nog kon doen naar de klant. U raad het al geen enkele bericht meer dus alle proza die ik over de klanten- en klachten service van KPN hierboven heb geschreven is niets van gelogen de onwil staat als een huis bij KPN.

Reageer