Opgelost: Problemen iTV met video-on-demand diensten

  • 31 March 2022
  • 57 reacties
  • 1098 keer bekeken
Opgelost: Problemen iTV met video-on-demand diensten

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

57 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ja @HaarlemHaarlem , zie dit topic.

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ja

En ja hoor. Het is weer eens zover!

Waarom zo vaak storingen?

Reputatie 7
Badge +22

En ja hoor. Het is weer eens zover!

Waarom zo vaak storingen?

Zo vaak storingen? Kom op zeg! 😂 Zoveel zijn er niet geweest. 😉 Of loop je tegen meer dingen aan? 🤔

We kunnen de hele avond al niet terug kijken interactieve tv kijken 

Reputatie 7
Badge +9

Klopt, er is helaas op dit moment een storing.

Oké n nu heb ik dus frisse reset gedaan. 

Wat nu 

Reputatie 7
Badge +9

Afwachten tot die storing opgelost is. Meer zit er helaas op dit moment niet in. Ook een frisse start zou nu niet helpen.

En ja hoor. Het is weer eens zover!

Waarom zo vaak storingen?

Zo vaak storingen? Kom op zeg! 😂 Zoveel zijn er niet geweest. 😉 Of loop je tegen meer dingen aan? 🤔

Helaas wel ja. Ik ben al bijna 3 maanden geconfronteerd met dergelijke problemen. Soms zelfs geen TV-gids meer. Een nieuwe TV-box gehad, maar nu is de gids er nog wel, maar terugkijken of opnames kijken is er niet bij. De problemen zijn eigenlijk begonnen sinds ik over ben van XS4ALL naar KPN. Vroeger nooit van dergelijke problemen gehad.

Oké dank voor het antwoord. 

Dan wachten we tot morgen. Dien dan weer frisse reset. 

 

Krijg boven oip mijn slaapkamer vanavond deze melding ineens ??

 


Daarbij wil ik ook melding maken van het feit dat ik beneden sinds een aantal dagen elke dag haperend beeld heb. Alles uittrekken en paar minuten wachten helpt dan, maar de dag erna is het weer hetzelfde, en mij dunkt niet dat dit een gewenste oplossing is elke dag opnieuw.

 

Reputatie 7
Badge +9

@Dlarah dat ligt aan deze storing, die helaas op dit moment gaande is.

Reputatie 1
Badge

Ik kan de hele avond geen iTV kijken, wat is er aan de hand met het kleine kastje 

Reputatie 7
Badge +9

@Mark17 zie hier info over de actuele storing,

Reputatie 3
Badge

Heel storend dit...hopelijk lukt het oplossen voor 1:00

Melding nieuwe update.. alles netjes afgewacht, daarna (maar ook daarvoor al ineens) continu bovenstaande foutmelding. Alle oplossingen gelezen, geprobeerd toe te passen, maar als het scherm blauw is reageert hij niet op een blauwe of gele knop. Kan ook niet bij het Menu komen, continu de foutmelding in beeld.

Ook alle stroom enkele minuten er helemaal uit, normaal werkt dat wel, deze keer haalt het niets uit. Modem aan en uit, geen oplossing. De doorsnee oplossingen heb ik doorlopen.

Graag hulp in lekentaal 😊

 

Er is storing op het tv platform.  Een van de gevolgen is beperkte modus na een herstart. 

Morgen als ie nog in beperkte modus staat nog een keer herstarten. Mits de storing natuurlijk hersteld is.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @MaBu1 , je kan verder niets doen, er is een storing. 

Houd dat topic in de gaten voor meer informatie.

Reputatie 7
Badge +12

Oké dank voor het antwoord. 

Dan wachten we tot morgen. Dien dan weer frisse reset. 

 

Op dit moment zorgt een frisse start of terug naar fabrieksinstellingen meer problemen op dan goed doet. Als het nu beperkt werkt is het advies om het niet te resetten.

Reputatie 7
Badge +12

Heel storend dit...hopelijk lukt het oplossen voor 1:00

Ze zijn druk bezig met verschillende teams om dit op te lossen. Ik hoop dat het dalijk opgelost is als ik weer wakker ben.

Hoi Allemaal,

Hier in Eindhoven werkt alles weer naar behoren.
Heel even en toen was het weer voorbij.

Vanavond al 2,5 uur beperkte modus. Wil eigenlijk wel weer terug naar coax en kabeltv. Vind continuïteit belangrijker dan glasvezel ellende

Reputatie 7
Badge +22

Hoi Allemaal,

Hier in Eindhoven werkt alles weer naar behoren.
Heel even en toen was het weer voorbij.

@genetic is dat nog steeds zo? Of ervaar je die problemen nog? Heb je die problemen nog dan zal het hopelijk overdag opgelost zijn. 

Reputatie 7
Badge +22

@MaBu1 het is niet slim om de tv ontvanger een reset te geven, want anders doet ie het helemaal niet meer.