[OPGELOST] Spontaan herstartende tv-ontvangers

  • 22 September 2020
  • 765 reacties
  • 40214 keer bekeken
[OPGELOST] Spontaan herstartende tv-ontvangers

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

765 reacties

Pfff we worden steeds maar aan het lijntje gehouden en krijgen niks meer te horen…. als dit nog langer gaat duren ben ik weg bij KPN nieuw modem gehad maar helaas probleem niet opgelost met de trage Tv kastjes

Reputatie 1

Ondertussen zijn we weer 9 dagen verder. Hoe lang moet er gekeken en beslist worden over een compensatie?

Reputatie 7
Badge +30

Dit ligt momenteel ook wat stil i.v.m. feestdagen en afwezigheid van bepaalde collega's. Ik ga er vanuit dat we hier op korte termijn eindelijk meer over kwijt kunnen. Zodra dat het geval is, laten we het hier zeker weten, @Aalstrijken.

Reputatie 3
Badge

Ik heb 3 hmb2260v2 decoders. Vanaf midden september van 2020 is alle stabiliteit verdwenen.Begon het met spontaan herstartende decoders… vervolgens mislukte firmware pushes , terugdraaien van firmware/software updates zitten we nu 3,5 maand later met 3 decoders die hopeloos traag reageren.

(ja dit is gemeld, ja alles is tig keer herstart en geüpdatet en ja 

 

overduidelijk heeft KPN zich verkeken in de issues. Kan gebeuren. Maar de informatie voorziening richting de klanten die getroffen zijn is zwaar ondermaats. En ik doel daarmee niet op eventuele compensatie. Ik vermoed dat KPN daar toch niet mee over de brug komt. Per slot de dienst werkte gewoon. Echter de geleverde hardware (eigendom van KPN en alternatief is er niet)  haperde bij bepaalde klanten (niet alle)

 

de informatievoorziening is zowaar nog slechter. Ik moet via derden vernemen wat de mogelijke planning is de komende weken. Of op zoek gaan op dit forum. Terwijl dit issue al ruim 100 dagen loopt. Even een mail naar de getroffen klanten of gebruikers van de geraakte decoders is zo gedaan en voorkomt een hoop ergernis.

 

Reputatie 5
Badge +3

Ik vind het verontrustend om te lezen dat er aangegeven word dat de compensatie even stil ligt vanwege de feestdagen, zeg gewoon eerlijk dat er pas NA het oplossen van de bekende software problemen overleg gaat plaats vinden OF er een compensatie gaat komen, houd je klanten niet aan het lijntje met uitspraken welke niet kloppen aub!!

Reputatie 1

Dat rare geluid is vanaf het begin. 
 

nummer 2 is tot nu toe een keer uitgevallen. Zal het een week bijhouden kijken of en hoe vaak het terugkomt. 

Met vreugde kan ik mededelen, dat we GEEN problemen meer hebben op alle 2 de ontvangers.
Eerst was het menu nog supertraag en stopte de ontvanger in het begin nog plus 2260V2 gaf vreemde geluiden tijdens spoelen. Maar sinds de laatste update 2 weken geleden zijn al die problemen voorbij.
Nu 2 weken geen enkel probleem meer en het menu werkt ook weer normaal. 

Wat opvalt is, dat voor het eerst de temperatuur onder de 40C blijft.


Yep wij zijn tevreden en hopen dat dit ook zo blijft.
Allen de beste wensen 2021 en hoop dat een ieder gezond blijft.

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn @Hans TV, bedankt dat je jouw positieve bevindingen hier deelt!

Reputatie 1

Dussss....de feestdagen zijn voorbij, wat is de status van de compensatie?

Reputatie 6
Badge +7

Vol verwachting klopt ons hart.

Reputatie 7
Badge +19

Dussss....de feestdagen zijn voorbij, wat is de status van de compensatie?

Dat klopt helemaal, dankjewel voor de herinnering. Ik heb nog geen nieuws hierover gezien, daarom ga ik even op onderzoek uit naar hoe het ervoor staat. We komen er zo snel mogelijk op terug.

Reputatie 4
Badge +4

Dussss....de feestdagen zijn voorbij, wat is de status van de compensatie?

Dat klopt helemaal, dankjewel voor de herinnering. Ik heb nog geen nieuws hierover gezien, daarom ga ik even op onderzoek uit naar hoe het ervoor staat. We komen er zo snel mogelijk op terug.


Snel is wel relatief………….

Reputatie 3
Badge +2

Er komt een compensatie in de vorm van gratis bepaalde zenders tot en met 28 februari.

Ik had dezelfde problemen die nu inderdaad lijken te zijn opgelost. Compensatie vindt ik erg karig voor zo'n lange tijd ellende. Heb geen kinderen dus wat moet ik met disney channel en zo. Waarom ESPN dan ook niet gewoon t/m 28 feb?

Reputatie 4
Badge +4

Net een email ontvangen voor de compensatie, ik ben er stil van mag een gratis film bekijken tot 28 februari is de voucher geldig.

 

Echt een ruimhartig beleid ben diep onder de indruk

Reputatie 7
Badge +16

Deze storing is inmiddels opgelost, nogmaals dank voor alle hulp. We bieden tot en met 28 februari 2021 extra kijkplezier:

Tot en met 28 februari 2021 kan iedereen gratis 8 zenders uit het Pluspakket bekijken en aankomend weekend ook naar alle ESPN Compleet-kanalen, met onder andere de topper Feyenoord - AZ. Klanten met een 2260 en 2952 TV ontvanger die al het Pluspakket of het Pluspakket èn ESPN hebben, krijgen een voucher voor een gratis film uit een speciale selectie. Het kan zijn dat je al bericht hebt gehad over de filmvoucher, zo niet, dan krijg je deze uiteraard nog! Veel kijkplezier!

Voor extra informatie: https://www.kpn.com/beleef/films-tv/kijk-deze-8-zenders-gratis-tot-en-met-28-februari.htm en https://www.kpn.com/beleef/films-tv/voucher-gekregen-dit-kun-je-ermee.htm