Beantwoord

Oplossing gezocht voor constant haperend tv-beeld.

  • 11 January 2022
  • 7 reacties
  • 8123 keer bekeken

Wekelijks moet ik software van de tv ontvanger opnieuw installeren. Soms dagelijks herstarten. De reden is dat er dan weer haperend beeld, meestal haperend beeld is. Niets lijkt het probleem op te kunnen lossen.

Is er een oplossing?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 January 2022, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Janse kijkt, welkom op ons forum!
Haperend beeld zit hem vaak tussen de TV ontvanger en experiabox. Hoe heb je die op elkaar aangesloten zitten?

Als dit met de draadloze verbindingssets is kan ik je de onderstaande topics en dit stappenplan aanraden: Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen

Als je TV ontvanger bekabeld aangesloten zit hebben we hier dit stappenplan voor: Oplossen van slecht of haperend beeld

Hallo Thomas,

Dank voor je reactie.

De TV-ontvanger is met een kabeltje rechtstreeks aangesloten op de Expreriabox. Voor de zekerheid heb ik het al een keer vervangen maar dat lost het probleem niet op.

Naast haperend beeld hapert het geluid ook vaak.

Groet, Frank

Welk modem en welke tv ontvanger heb je?

Deze 2:

Tv-ontvanger: Arris VIP 5202

Modem: KPN box 12 (Sagemcon)

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting @Janse kijkt.
Is je internetverbinding verder wel stabiel?
Gebruik je verder ook nog netwerkapparatuur?

Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

@Janse kijkt we hebben niets meer van je gehoord, heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!