Beantwoord

Opname terugkijken en programma terugkijken werkt niet

  • 20 May 2022
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Bij opname terugkijken is de opname al aan het einde van de opnametijd; ook terugkijken naar dit programma hetzelfde probleem. Geeft aan dat er geen verbinding is met opnameserver (probleem netwerk?) Foutcode is onbekend bij KPN (STB-zap-04/-40462-) Alle resets uitgevoerd. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 May 2022, 18:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Corhen, vervelend dat je problemen ervaart bij het terugkijken van een opname. 

Krijg je deze foutmelding te zien bij alle opnames die je bekijkt of één specifieke opname? Als het bij één specifieke opname is, kun je dan details van deze opname doorgeven (programma, zender, datum en tijdstip van de opname)? 

Komt voor bij opnames RTL 7 HD Glas, als ik opneem of terugkijk op andere RTL 7 geeft het geen probleem.

Reputatie 7
Badge +16

En hoe kijk jij de opnames terug: via de KPN iTV app? In dat geval klopt het dat je de opnames van HD Glas zenders niet terug kunt kijken via onze app. 

Niet via app, heel gewoon thuis, interactief, bekabeld, pluspakket. Problemen zijn voor het eerst ongeveer drie weken geleden begonnen. Geeft tot nu alleen problemen op kanaal 667, op kanaal 7 vooralsnog geen problemen. Ook overige HD Glas kanalen geen probleem.

Reputatie 7
Badge +16

Helder! Er is een storing bekend, ik kom er op terug zodra ik een update heb! 

Reputatie 7
Badge +16

De storing is inmiddels verholpen. Het kan zijn dat je de foutmelding nog te zien krijgt voor de huidige opnames: dit is niet meer te herstellen. Bij opnames die vanaf nu ingepland worden, mag de foutcode niet meer optreden. Is dat wel zo, trek dan opnieuw aan de bel.