Beantwoord

Opnamen springen regelmatig terug naar het begin

  • 24 June 2022
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Reputatie 1

Vaak kijk ik opgenomen (langere) documentaires of liveconcerten op verschillende momenten in stukken terug. Het gebeurt zeer regelmatig dat wanneer ik weer verder wil kijken waar ik gebleven was, de opname weer aan het begin staat en niet op het punt waar ik gestopt was met kijken. Dan moet ik elke keer weer in een opname van 1,5 à 2 uur opzoeken waar ik gebleven was. Dat is ontzettend vervelend. 

Hebben meer mensen dit probleem? Is dit op een of andere wijze te verhelpen? Ligt het aan bepaalde instellingen of doe ik iets niet goed?

icon

Beste antwoord door Jan van KPN 28 June 2022, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Frans 20 en bedankt voor je bericht!

De voortgang wordt wel bijgehouden alleen hoelang dit wordt bewaard, hangt af van het type content. Voor series wordt dit 120 dagen bewaard en voor films is dit 2 weken. Dit komt omdat men voor een serie gemiddeld genomen langer de tijd uittrekt om dit terug te kunnen kijken. Hopelijk verklaart dit in jouw geval waarom je soms wel vooruit moet spoelen. 

 

Reputatie 1

Bedankt voor de reactie JanZ_,

Het verklaart in ieder geval de reden, doch doet een nieuwe vraag opkomen. Wat is de reden daarvan? Is dit niet een technische instelling waar geen kosten aan verbonden zijn? Waarom blijft het bijhouden van de voorgang niet gehandhaafd totdat het programma verwijderd wordt?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Frans 20, de precieze technische reden weet ik niet maar wel dat dit heeft te maken met de capaciteit, daarin moeten keuzes worden gemaakt en daarom hebben de ontwikkelaars hier voor gekozen! Wie weet verandert dit nog eens in de toekomst!