Vraag

Opnames terugkijken gaat niet of nauwelijks na update?

  • 7 December 2022
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Reputatie 2

Sinds een week (nadat KPN hier in deze omgeving een update heeft doorgevoerd) heb ik problemen met opnames kijken. 

Ze beginnen niet, of de opnames geven zwart beeld, ze stoppen zomaar, gaan soms na 30 seconden weer verder of het stopt en ga direct naar het menu waar de opnames staan! Zeer vervelend! 

 

Het gebeurt op beide Arris kastjes, ik heb van beide de stroom eraf gehaald en opnieuw laten opstarten. Maar geen verbetering.

Ik heb een Experia V10 modem en beide kastjes zijn hier direct (bedraad) op aangesloten.

Wie kan mij helpen?

Alvast dank!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 2

Aan de Moderator, deze post kan gesloten worden!