Beantwoord

Opnemen met tv-ontvanger lukt niet, rood kruis bij de opnames

  • 22 January 2022
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Al 4 dagen problemen met opnemen met mediabox. Inmiddels al 3 medewerkers van kpn aan de telefoon gehad. Ik heb inmiddels al alles gereset wat er maar gereset kan worden.

helpt niet. Krijg alweer een rood kruis bij de opnames

Ā 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 January 2022, 08:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom op het forum @Paraplus. Wanneer krijg je dat kruis precies te zien, is dat als je opnames wilt gaan terugkijken of als je een opname probeert te plannen? Dit zie je op de tv-ontvanger begrijp ik, merk je het ook als je een opname met de iTV Online app een opname inplant? Kan je ook vertellen wat je precies hebt gereset, en hoe je dat gedaan hebt? Dat maakt het voor ons makkelijker om met je mee te denken.

Probleem inmiddels opgelost. Ik wil me afmelden voor het forumĀ 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het is opgelost @Paraplus, hoe is het verholpen? Jouw oplossing kan mogelijk ook anderen helpen.

Als je het zeker weet kan ik jouw forumaccount anonimiseren, dan blijven je berichten staan maar worden de gegevens die op je profiel staan verwijderd. Als je in de toekomst andere vragen hebt zal je die niet met dit account kunnen plaatsen.