Beantwoord

Opnemenpakket gratis bij twee ontvangers?

  • 3 March 2021
  • 11 reacties
  • 290 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Dag  , welkom op het forum.

Meestal hebben abo's met twee ontvangers ook het Opnemen pakket inbegrepen.

Je kunt via MijnKPN (app of website) zelf je abo aanpassen. Als je de tweede ontvanger verwijdert zal kpn na verloop van tijd een retourdoos aan je opsturen. Maar denk er dan dus wel om dat het Opnemen pakket waarschijnlijk niet meer inbegrepen is en dat je daarvoor € 5/mnd moet gaan betalen, net zoveel dus als nu voor de 2de ontvanger én op Opnemen pakket samen. In dat geval zou ik de 2de ontvanger gewoon in de doos (in de kast) laten liggen (reserve). Verkopen mag niet want je hebt de ontvanger in bruikleen en als je ooit je abo bij kpn opzegt moet je 'm terugsturen (of een compensatie betalen). 


Begrijp ik het goed, dat als je twee tv-ontvangers hebt dat het opnemen pakket gratis is? Geldt dat ook voor ex-Telfort klanten?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 March 2021, 21:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Begrijp ik het goed, dat als je twee tv-ontvangers hebt dat het opnemen pakket gratis is? Geldt dat ook voor ex-Telfort klanten?

Ja, vanaf twee ontvangers is het Opnemen pakket inbegrepen. Omgekeerd, als je 1 ontvanger hebt en het Opnemen pakket afsluit krijg je er niet automatisch een tweede ontvanger bij, hoewel dat financieel verder niets zou uitmaken.. Hoe dat zit met ex-Telfortklanten die nog een Telfort abo hebben weet ik niet. Voor Ex-Telforters die inmiddels een kpn abo afgesloten hebben geldt het vanzelfsprekend wel.

Reputatie 1
Badge +1

Dank voor je antwoord. Hier zal de moderator wel een antwoord kunnen geven.

Ik wacht af.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hogebrugster, welkom hier. 

Bij de meeste KPN abonnementen met twee ontvangers heb je het Opnemen pakket gratis. Maar dan hebben we het over de KPN abonnementen. Niet over de Telfort abonnementen. Die Telfort voorwaarden zijn nog van toepassing. Telfort had dat niet. 

Nou dan wil ik ook graag het opneem pakket. Kan nu niet opnemen tc 

Welk abonnement heeft u nu? Dacht dat bij bepaalde oude abbonementen deze regel er nog niet is.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Xando, mag ik eens meekijken naar jouw abonnement? Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens. Dan ga ik eens kijken wat de mogelijkheden zijn. In ieder geval kun je via Mijn KPN altijd het Opnemen Pakket aanzetten. 

Reputatie 2

Ik ben ex telfort klant. Had daar internet en telefoon. TV van Ziggo. (Zat standaard bij de servicekosten van de woning)

Na verhuizing heb ik wel de TV met 2 ontvangers van KPN genomen. Probeer nu opnemen aan te zetten, maar dan moet ik toch betalen. Tv pakket is toch KPN en niet ex Telfort?

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben ex telfort klant. Had daar internet en telefoon. TV van Ziggo. (Zat standaard bij de servicekosten van de woning)

Na verhuizing heb ik wel de TV met 2 ontvangers van KPN genomen. Probeer nu opnemen aan te zetten, maar dan moet ik toch betalen. Tv pakket is toch KPN en niet ex Telfort?

Mogenlijk heeft u nu nog steeds gewoon het Telfort abonnement. Of heeft u een Hussel abonnement? Wat staat er op de factuur 2de blad?

Reputatie 2

Ik ben ex telfort klant. Had daar internet en telefoon. TV van Ziggo. (Zat standaard bij de servicekosten van de woning)

Na verhuizing heb ik wel de TV met 2 ontvangers van KPN genomen. Probeer nu opnemen aan te zetten, maar dan moet ik toch betalen. Tv pakket is toch KPN en niet ex Telfort?

Mogenlijk heeft u nu nog steeds gewoon het Telfort abonnement. Of heeft u een Hussel abonnement? Wat staat er op de factuur 2de blad?

Geen Hussel abonnement, dat weet ik zeker!

Reputatie 7
Badge +20

Als je nog een Telfort abonnement hebt, dan krijg je geen Opnemen Pakket bij 2 ontvangers. Je kan deze uiteraard wel aanzetten in MijnKPN voor 5 euro per maand. 

Reputatie 2

Als je nog een Telfort abonnement hebt, dan krijg je geen Opnemen Pakket bij 2 ontvangers. Je kan deze uiteraard wel aanzetten in MijnKPN voor 5 euro per maand. 

Duidelijk. Weet waar ik aan toe ben.