Beantwoord

Pebble TV terug bij KPN?

  • 31 January 2020
  • 15 reacties
  • 1610 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo,

 

Blijkbaar wilt Pebble TV graag terug bij jullie.

 

https://www.pebbletv.nl//info/pebble-tv-bij-kpn

 

Sinds juli 2017 is Pebble TV helaas niet meer te ontvangen door KPN klanten. Dit vinden wij heel jammer en zouden Pebble TV graag weer terugbrengen bij KPN.

Wil jij Pebble TV ook graag terug bij KPN, vul dan onderstaand formulier in. En wie weet krijgen we het met z'n allen voor elkaar dat Pebble TV terug komt bij KPN!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 1 February 2020, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Vreemd Telfort staat er wel bij Oxxio en Budget niet ook daar kunnen potentiele klanten zitten.

Reputatie 7
Badge +28

Natuurlijk wil die zender terug bij KPN. Want dat geeft in één klap heel veel nieuwe aansluitingen. 
 

Maar waarschijnlijk wil die zender ook geld verdienen en willen ze in de ogen van KPN een te hoge doorgiftevergoeding per klant.

KPN voert jaarlijks in de periode mei/juni/juli een aantal wijzigingen door in het zenderpakket. Daarbij wordt gekeken naar de populariteit van een zender in combinatie met de kosten. Een probleem voor dit soort zenders is de beperkte doelgroep. Als jij geen jonge (klein)kinderen (meer) hebt, is deze zender niet bijster interessant. 

Kan, toch moet omroep friesland weer betalen voor doorgifte daar kan deze club ook voor kiezen. We weten helemaal niet hoe en wat. Ik zie een aantal series die de oudere jeugd of jeudige ouderen ook zal aanspreken.

De beperkte doelgroep geldt voor meer dan de helft van het totaal aanbod. Met het totaal kids aanbod bij KPN is er mogelijk teveel.

Galdor68 schreef:
Met het totaal kids aanbod bij KPN is er mogelijk teveel.

Er is voor kinderen, ook de kleinsten, inderdaad al behoorlijk veel bij KPN.

Baby TV
Boomerang
Nick Toons
Nick jr.
Nick music
Nickelodeon
Ketnet
NPO 3 Zapp
NPO Zappelin
Disney channel
RTL Telekids (overdag op RTL 8 en 24/7 op eigen HD-kanaal)
Dreamworks channel
Cartoon Network

Dat dus en in tegenstelling tot Baby TV is Pebble niet of niet meer voor de allerkleinsten. Ik zie titels die ik vanwege jeugd sentiment ook wel weer zou willen zien.

Reputatie 7
Badge +17

Haha, wat super dat ze dan zo'n actie opzetten! Als ze daarmee aan kunnen tonen dat er een hoop kijkers zullen zijn onder de KPN klanten is er wellicht wat mogelijk. :slight_smile: Degenen die Pebble TV graag terug willen zien bij ons kunnen deze pagina het beste delen met zoveel mogelijk mensen zodat er veel handtekeningen komen. 

 

Dat dus en in tegenstelling tot Baby TV is Pebble niet of niet meer voor de allerkleinsten. Ik zie titels die ik vanwege jeugd sentiment ook wel weer zou willen zien.

Ik had ook altijd het beeld dat dit zender voor de kleineren onder ons was, maar zie nu inderdaad dat ze een behoorlijk nostalgisch aanbod hebben! :green_heart:

Reputatie 5
Badge +5

Op mijn appletv heb ik een app waarmee ik deze zender kan kijken. Het is echt nostalgie. Zou zeer welkom zijn.

Hallo,

 

Blijkbaar wilt Pebble TV graag terug bij jullie.

 

https://www.pebbletv.nl//info/pebble-tv-bij-kpn

 

Sinds juli 2017 is Pebble TV helaas niet meer te ontvangen door KPN klanten. Dit vinden wij heel jammer en zouden Pebble TV graag weer terugbrengen bij KPN.

Wil jij Pebble TV ook graag terug bij KPN, vul dan onderstaand formulier in. En wie weet krijgen we het met z'n allen voor elkaar dat Pebble TV terug komt bij KPN!

Gedaan ik wil het ook terug !!!

Natuurlijk wil die zender terug bij KPN. Want dat geeft in één klap heel veel nieuwe aansluitingen. 
 

Maar waarschijnlijk wil die zender ook geld verdienen en willen ze in de ogen van KPN een te hoge doorgiftevergoeding per klant.

KPN voert jaarlijks in de periode mei/juni/juli een aantal wijzigingen door in het zenderpakket. Daarbij wordt gekeken naar de populariteit van een zender in combinatie met de kosten. Een probleem voor dit soort zenders is de beperkte doelgroep. Als jij geen jonge (klein)kinderen (meer) hebt, is deze zender niet bijster interessant. 

Pebble TV is een reclameloze zender en kost maar een fractie van wat internationale zenders kosten. Daarbij is Pebble TV alleen op Nederland en het Vlaamse gedeelte van België gericht. 

Reputatie 4
Badge +1

Ja Pebble TV,ook zo'n zender waarvan ik niet begrijp dat die niet doorgegeven word bij KPN. 

Leuke nostalgische tekenfilms. Graag terug in het zender aanbod aub. 

Heel graag pebble tv terug bij kpn! Al die nostalgie tekenfilms zijn zo leuk en veel minder schreeuwerig. Mijn kinderen kijken pebble tv heel graag bij opa en oma op Ziggo! 
 

Ik wil ook heel graag pebble terug bij kpn.

Zeker nu nog zappelin eruit is. Toch weer een kinderzender minder.

Pebble tv is en geweldige zender met nostalgische en rustgevende kinder tv die ook erg leuk is voor volwassenen . Het zou leuk en handig zijn als deze zender weer bij kpn te zien zou zijn.

Hoi kpn kijkers ik heb hier al eerder neer ge zet maarheeft geen flikker ge holpen en wilde dus zeggen dat bij kpn op kanaal 58 en nickelodion voor die flugtelingen op  kanaal 58 ge pluurt hebt dat aleen maar om die flugtelibgen zet daar pebletv gewoon weer neer man nou hoop dat meer kijkers hier mee eens zijn gr gerard b

Reputatie 5
Badge +5

@Djgerard ieder heeft zo zijn voorkeur voor zenders. Met dit soort boze berichten bereik je niet veel mee.