Philips TV geeft aan "Wifi niet verbonden" terwijl andere apparaten wel gewoon wifi hebben?

  • 13 January 2022
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Philips tv geeft aan wifi niet verbonden? Wifi werk op alle apparaten dus ligt het aan de tv?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @jacksil even bij de netwerkinstellingen van de tv kijken en/of de tv een fabrieks-reset geven en/of even kijken of de tv de laatste firmware-updates heeft.

Succes.

 

 

Dank u dat hadden we al gedaan zonder resultaat helaas.

groet jack

Hallo @jacksil wat voor (fout)melding(en) krijg je als je draadloos verbinding probeert te maken?

Heb je de wifi wel aanstaan in je tv-toestel?

Als je de tv met een netwerkkabel aansluit, gaat het dan wel?

 

De tv geeft aan “wifi niet verbonden”.

Dan verbind ik hem opnieuw en weer het zelfde??? Gr jack

Reputatie 7

Hoi @jacksil, wat doet de tv precies als je met Wifi probeert te verbinden? Is die dan wel even verbonden of wordt er überhaupt geen verbinding gemaakt? Hoe sterk is het Wifi signaal bij het tv toestel, hoe doen andere apparaten (zoals bijvoorbeeld een mobiele telefoon) het bij die specifieke plek?

Hoi ja de wifi is overal goed zelfs boven. 
Soms heb ik heel even verbinding meestal niets.

In onze kennissenkring hebben meerder mensen dat probleem nu met hun philips tv???

raar maar waar

 

Reputatie 7

Dat is wel raar inderdaad, heeft de Philips tv mogelijk recent een software update gehad vanuit Philips? Als meerdere Philips tv's er opeens last van hebben zou dat het kunnen verklaren. Of is er op die moment een update voor beschikbaar die je er op kunt installeren? Ik vermoed dat dat in de instellingen van het toestel te vinden is.