Beantwoord

Picture in Picture voor de KPN ITV app op mobiele telefoon

  • 20 May 2022
  • 6 reacties
  • 609 keer bekeken

PiP werkt nog niet, of in ieder geval niet bij mij, op de mobiele telefoon. Ik lees wel dat het inmiddels op tablet werkt. Maar blijkbaar nog niet voor de mobiele app.
Het kleine scherm werkt terwijl je actief bent in de kpn app, maar ik kan geen andere apps gebruiken én tv kijken via het PiP schermpje in beeld.

PIP staat ‘Aan’ op het toestel. 
Graag zou ik deze functie willen zien of horen wat ik kan doen om het wel werkend te krijgen.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 1 June 2022, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Neptunus8

Ik ben eigenlijk wel meteen benieuwd van welk type toestel jij gebruikt maakt en welke versie besturingssysteem er op het toestel zit?

PiP werkt bijvoorbeeld perfect op de iPhone. Maak jij ook gebruik van een iPhone of een Android toestel?

Ik heb een OnePlus Nord2 met android 11. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om met PIP te blijven kijken en ondertussen bijv. Whatsapp te openen.

Bij andere apps met PIP lukt dit wel.

Hopelijk hebben jullie de gouden tip!

 

Overigens zie ik ergens in de instellingen wel 'Weergeven op andere apps' en daar staat KPN iTV niet eens tussen om aan te zetten. De ziggo go app als voorbeeld staat daar wel aan en werkt. 

Bij app-info van de kpn itv app staat PIP wel op Toegestaan.

Reputatie 7
Badge +16

Late reactie, maar ik heb het nagevraagd. Het gebruik van de functie PiP in de iTV app is afhankelijk van de fabrikant. In veel gevallen zal het op de nieuwste toestellen wel werken, maar ik kan het niet per specifiek toestel controleren, helaas. 

Late reactie, maar ik heb het nagevraagd. Het gebruik van de functie PiP in de iTV app is afhankelijk van de fabrikant. In veel gevallen zal het op de nieuwste toestellen wel werken, maar ik kan het niet per specifiek toestel controleren, helaas. 

Omdat het gewoon niet kan. Verschrikkelijke app. Nieuwste Iphone en nieuwste samsung geen van beide kan het. Ziggo tv app is tien keer makkelijker, begin het alsjeblieft te verbeteren. Spijt van overstap

Reputatie 7
Badge +16

Omdat het gewoon niet kan. Verschrikkelijke app. Nieuwste Iphone en nieuwste samsung geen van beide kan het. 

Als het niet had gekund, dan was dat ook het antwoord geweest. Picture in picture werkt zeker wel op de nieuwste modellen van iPhone en Samsung. Misschien eens een KPN winkel binnenstappen zodat er met je meegekeken kan worden?