Beantwoord

Pluspakket film kijken lukt niet

  • 8 January 2019
  • 16 reacties
  • 634 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik probeer in het pluspakket een film te starten maar wat ik ook probeer er gebeurt niets
ik kan wel selecteren maar daarna gebeurt er niets wat doe ik verkeert
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Nadia 11 January 2019, 09:56

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @RLB1,

wat vervelend dat je de film niet gestart krijgt. Heb je de tv ontvanger eens een herstart gegeven? Even achterop helemaal uitzetten, en daarna weer aanzetten met schakelaar. Zal je dan eens willen kijken of de film begint?

Werkt dat niet? Dan even een reset uitvoeren.
Reputatie 2
Badge
heb er al nieuwe software opgezet
helpt niet
Reputatie 7
Badge +22
heb er al nieuwe software opgezet
helpt niet

Vreemd dat het dan niet werkt, welke tv ontvanger heb je, en is die bekabeld of draadloos aangesloten? En heb je meerdere ontvangers, zo ja heb je dan bij de andere ontvangers dan ook dat ie de film niet start? 🤔
Reputatie 2
Badge
bedankt voor je mee denken
hij is bedraad aangesloten op een arcadia hmb2260 dit is de enige ontvanger die ik heb
zit wel in een buiten gebied met weinig internet snelhuid (8mb als tv aan staat)
voor de laatste update werkte alles wel volgens mij
Reputatie 7
Hey RLB1, zuur dat het niet lukt om een film te huren. Ook wel heel bijzonder, dit is geen generiek probleem. Welke film probeer je te starten? En doe je dat via Pluspakket On Demand of Terugkijken? Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 2
Badge
het maakt niet uit welke film ik probeer
ik kom tot het keuze menu afspelen of trailer bekijken
daarna kan ik iedere knop van ab indrukken maar er gebeurt niets
ik heb een poosje terug een nieuwe ontvanger gekregen wellicht dat daar de oorzaak in licht
Reputatie 7
Heel vreemd. Krijg je ook een foutmelding? Wil je een foto maken hoe het er uitziet? Ik zie dat je je gegevens hebt aangevuld in je forumprofiel, top! Mag ik je verbinding doormeten? Je aansluitopstelling inzichtelijk maken etc?
Reputatie 2
Badge
je mag van mij alles doormeten
het rare is ik krijg geen fout melding er gebeurt alleen niets
het is net als af ik niet het recht op deze link heb
Reputatie 7
Ik zie dat je 2 tv-ontvangers bekabeld hebt aangesloten, een Arcadyan (2260) en een Arris (2952)

Wil je de Arris eens proberen?
Reputatie 2
Badge
dat werktooi niet inzoverre zodra ik een film heb gekozen begint hij
al voor de derde keer een software update te doen
kan het niet zijn dat de aracadyan niet goed is aan gemeld
ik gebruik geen twee ontvangers de arris ligt in de kast omdat ik met deze moeilijk ned 1 kan activeren
wat geen opzicht geen probleem is daar ik maar 1 ontvanger gebruik
Reputatie 2
Badge
ik heb de arris er weer afgehaald hij blijf aan het updaten
Reputatie 7
Ik denk dat het verstandig is dat je de Arris en Arcadyan even laat updaten, het lijkt een software probleem te zijn. De tv-ontvangers zullen de nieuwe software gaan inladen. Wacht dit proces rustig af. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. Zet de tv-ontvangers niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.
Reputatie 2
Badge
ik vind het fijn dat je met mij mee denkt
maar nogmaals ik gebruik de arris niet omdat ik in het buiten gebied woon en het niet raadzaam is om twee tv's ter gelijke tijd aan te hebben
software update heb al vaak geprobeerd via het start menu
dat geeft geen resultaat
de arris blijft bezig met updaten zodra de ene update klaar is begint hij weer opnieuw nieuwe software te laden
deze Arris gebruik ik niet en heb ik ook niet aangesloten wellicht zit hem daarin de fout dat er bij jullie het signaal dubbel staat
Reputatie 7
Dank RLB1, ik help je inderdaad graag 🙂 Misschien heb je de ontvanger niet aangesloten op de tv, maar de Arris en Arcadyan zijn wel (met kabel) verbonden aan het netwerk. Ik heb net weer in het systeem onderstaande gegevens opgevraagd. De Arris staat op HD-stream en de Arcadyan op SD. De tv-ontvanger is nog geen 2 maanden oud, ik verwacht niet dat deze defect is.



De software update doet er vaak 2 á 3 keer over voordat de tv opstart. Geen zorgen, dat is normaal 🙂 Wil je de Arris ontkoppelen? De netwerkstekker er uit. En dan 1 ontvanger opnieuw de software inladen. Dat lukt op deze manier: Resetten van de Interactieve tv-ontvanger Wil je de instructie volgen: 'Instructie indien het menu niet beschikbaar is' Laat de tv en ontvanger aan staan. Neem de tijd, minstens 30 minuten! Als het nog niet lukt wissel dan van ontvanger en volg de instructie opnieuw.

Laat je me weten hoe het gaat?
Reputatie 2
Badge
ik heb de Arris gereset zo als je hebt voorgesteld
en inderdaad ik kan on demand kijken (yippie)
de andere ontvanger heb ik niet aan gesloten
wat vreemd is dat je 2 ontvangers ziet die aangesloten zijn
ik heb namelijk maar 1 tv dus 1 ontvanger ligt te verstoffen in de kast
wil je het zo instellen dat de Arris op HD staat en de andere op niet aangesloten

Hartelijk dank voor je geduld
je hebt mij goed geholpen
Reputatie 7
YEAHH!! Heel fijn dat het heeft gewerkt. De aanhouder wint 😉 Jij ook bedankt voor je geduld, we hebben dit samen gedaan. De tv-ontvanger (Arcadyan) met serienummer *******605 is succesvol verwijderd. De Arris stond al op HD, automatisch door de nieuwe software update.

Veel kijkplezier! 😃

Reageer