Poll: Moet KPN de keuze bieden tussen iTV en TV+?

  • 28 February 2023
  • 18 reacties
  • 811 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Allen,

Ik ben wel benieuwd wat de meeste mensen ervan vinden dat er geen keuze is tussen TV+ en iTV.

Sommige mensen zullen niet om kunnen gaan met TV+, voor hun is het fijn als er een keuze is.Daarnaast zullen er ook gewoon mensen zijn die iTV prettiger vinden werken.

Mensen met spijt na een overstap van iTV naar TV+ kunnen momenteel ook niet terug, wat uiteraard jammer is.

Ik hoop dat KPN door de uitslag wellicht actie onderneemt.

Moet KPN de keuze bieden tussen iTV en TV+?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Kunt u mijn uitleggen waarom iemand zijn abonnement niet kunt annuleren of terug naar zijn oude abonnement of heeft een medewerker dat gezegd?
Iedereen in Nederland heeft recht op bedenktijd bij aanschaf van een product en waarom zou dat bij kpn Tv+ anders?
Het mogelijk is om van Tv+(DiW7022) met internet 100 Mbit/s  terug te gaan naar arris VIP5202 met hussel 50 Mbit/s

Het is mij wel gelukt
Startdatum 16 februari 2023
U hebt gevraagd om uw abonnement te veranderen naar KPN Internet 100 Mbit/s op 16 februari 2023

Startdatum 21 februari 2023
U hebt gevraagd om uw abonnement te veranderen naar Hussel Internet 50 Mbit/s op 21 februari 2023

Hoi @J.D.P ,

Dit is je gelukt via de telefonische klantenservice denk ik?

Hier op het forum is door een medewerker gezegd dat teruggaan niet gaat, en dat je binnen 14 dagen na de overgang naar TV+ contractvrij bent en dus kunt opzeggen.

En je hebt als gestemd?😊

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @J.D.P ,

Dit is je gelukt via de telefonische klantenservice denk ik?

Hier op het forum is door een medewerker gezegd dat teruggaan niet gaat, en dat je binnen 14 dagen na de overgang naar TV+ contractvrij bent en dus kunt opzeggen.

En je hebt als gestemd?😊

Klopt ,ik heb wel een paar keren het gesprek beëindigd en terug gebeld totdat ik een persoon vond die bereid was om het terug te draaien. 

Dat is wel fijn om te horen!

Maar het vereist dus helaas wel wat extra moeite...

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @J.D.P ,

Dit is je gelukt via de telefonische klantenservice denk ik?

Hier op het forum is door een medewerker gezegd dat teruggaan niet gaat, en dat je binnen 14 dagen na de overgang naar TV+ contractvrij bent en dus kunt opzeggen.

En je hebt als gestemd?😊

Klopt ,ik heb wel een paar keren het gesprek beëindigd en terug gebeld totdat ik een persoon vond die bereid was om het terug te draaien. 

Het kán dus wél. Gefeliciteerd en complimenten voor je vasthoudendheid. 

Goed te lezen dat er klantenservice-medewerkers zijn, die service nog met hoofdletters schrijven, maar als kpn klanttevredenheid (en klantbehoud) op de eerste plaats zou zetten, dan moet het gewoon mogelijk zijn, TV+ weer terug te zetten naar ITV.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @J.D.P ,

Dit is je gelukt via de telefonische klantenservice denk ik?

Hier op het forum is door een medewerker gezegd dat teruggaan niet gaat, en dat je binnen 14 dagen na de overgang naar TV+ contractvrij bent en dus kunt opzeggen.

En je hebt als gestemd?😊

Klopt ,ik heb wel een paar keren het gesprek beëindigd en terug gebeld totdat ik een persoon vond die bereid was om het terug te draaien. 

Het kán dus wél. Gefeliciteerd en complimenten voor je vasthoudendheid. 

Goed te lezen dat er klantenservice-medewerkers zijn, die service nog met hoofdletters schrijven, maar als kpn klanttevredenheid (en klantbehoud) op de eerste plaats zou zetten, dan moet het gewoon mogelijk zijn, TV+ weer terug te zetten naar ITV.

jij hebt ook wel eens een mindere dag!

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Hoi Allen,

Ik ben wel benieuwd wat de meeste mensen ervan vinden dat er geen keuze is tussen TV+ en iTV.

Sommige mensen zullen niet om kunnen gaan met TV+, voor hun is het fijn als er een keuze is.Daarnaast zullen er ook gewoon mensen zijn die iTV prettiger vinden werken.

Mensen met spijt na een overstap van iTV naar TV+ kunnen momenteel ook niet terug, wat uiteraard jammer is.

Ik hoop dat KPN door de uitslag wellicht actie onderneemt.

Ben het hier zelf ook wel mee eens. Echter denk ik dat dit niet zo snel zou gebeuren. Dit omdat kpn ook aan televisie geld wilt verdienen.. De kastjes die ze leveren kosten namelijk ook geld… Dus voor elke extra tv kasje moet je dus extra betalen. Hier is over nagedacht.

Hoi @JustJohn ,

KPN heeft denk ik wel nog een flinke voorraad met VIP5202's, ik denk dat dat niet echt een probleem zou zijn.

 

Maar mijn verwachtingen zijn ook niet zo groot meer.Ik denk dat mensen die niet goed met TV+ om kunnen gaan beter een kabelTV abonnement of een digitenne insteekkaart kunnen nemen.

 

Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op TV+ terwijl ik er wel mee zou kunnen werken.Mocht ik ooit voor internet weer terug gaan naar KPN, blijf ik waarschijnlijk gewoon kabelTV only bij Ziggo houden.Heerlijk simpel en heel erg betrouwbaar.

 

Hoi @JustJohn ,

KPN heeft denk ik wel nog een flinke voorraad met VIP5202's,

 

 

Het gaat erom dat kpn er geld aan verdient. 😅

Badge +19

@martijn197108 jij denk toch hoop ik niet dat er bij Ziggo nooit iets gaat veranderen? Het zou me niets verbazen als Ziggo Kpn gaat volgen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Allen,

Ik ben wel benieuwd wat de meeste mensen ervan vinden dat er geen keuze is tussen TV+ en iTV.

 

Er moet nog een derde keuzemogelijkheid komen voor dezelfde prijs: Digitenne.    

Voor alle drie mogelijkheden is een markt. De klanten hebben dan de keus welke het beste bij hun past. 

@martijn197108 jij denk toch hoop ik niet dat er bij Ziggo nooit iets gaat veranderen? Het zou me niets verbazen als Ziggo Kpn gaat volgen. 

Natuurlijk veranderen er ook dingen bij Ziggo.Maar de komende jaren blijft er echt nog wel DVB-C op de kabel.Dit is ook wel een groot voordeel van Ziggo.

Er moet nog een derde keuzemogelijkheid komen voor dezelfde prijs: Digitenne.   

Is ook een optie.Maar het zenderaanbod is wat magertjes.

Het gaat erom dat kpn er geld aan verdient. 😅

Uiteraard @JustJohn .Maar er zijn vast wel opties te bedenken. @wjb had laatst het idee om als extra ontvanger zowel tussen een 5202 als 7022 te kunnen kiezen, maar dat je dus wel minstens één 7022 moet hebben.

@martijn197108 jij denk toch hoop ik niet dat er bij Ziggo nooit iets gaat veranderen? Het zou me niets verbazen als Ziggo Kpn gaat volgen. 

Hoe het ook went of keert.. Ik denk dat kpn altijd beter zou blijven…

Ik hoor vaker mensen klagen over ziggo dan over kpn.. Kpn hoor ik vaak hele positieve reacties over.

Mij krijgen ze niet zo gauw aan ziggo… Zelfs als ik geen keuze heb.. Leggen ze maar een speciale kabel ofzo 😆

@JustJohn Internet is bij KPN wel goed hoor, maar TV+ is toch nog wel flink te verbeteren.

Ik hoor vaker mensen klagen over ziggo dan over kpn..

Bij Ziggo is het signaal/de binnenhuisinstallatie(AOP, splitter, kabels) vaak niet op orde.Daar komen wel veel klachten van, maar heel eerlijk de Connectboxen zijn ook wat gammel.Het kan best goed werken, maar na een herstart ofzo kan het soms flink gerommel zijn om 'm weer aan de praat te krijgen.En er zijn wel wat vage klachten met dat ding.

Maar als kennissen van je met klachten zitten, zou ik ze persoonlijk naar het Ziggo forum verwijzen.Daar word je van alle kanalen die Ziggo heeft toch echt wel het beste geholpen.De klantenservice is bij technische problemen niet de beste die je kan contacteren.

Reputatie 3
Badge +1

Hoe het ook went of keert.. Ik denk dat kpn altijd beter zou blijven…

Geef ik je gelijk in.

Ik hoor vaker mensen klagen over ziggo dan over kpn..

Bij Ziggo is het signaal/de binnenhuisinstallatie(AOP, splitter, kabels) vaak niet op orde.Daar komen wel veel klachten van, maar heel eerlijk de Connectboxen zijn ook wat gammel.Het kan best goed werken, maar na een herstart ofzo kan het soms flink gerommel zijn om 'm weer aan de praat te krijgen.En er zijn wel wat vage klachten met dat ding.

Maar als kennissen van je met klachten zitten, zou ik ze persoonlijk naar het Ziggo forum verwijzen.Daar word je van alle kanalen die Ziggo heeft toch echt wel het beste geholpen.De klantenservice is bij technische problemen niet de beste die je kan contacteren.

De mediaboxen van Ziggo werken probleemloos, zowel via coax, (Next) als via utp/wifi, (Next mini), dus de redenatie dat KPN beter is moet je mij maar eens goed uitleggen, zeker met de brakke TV+, die elke nieuwe klant wordt aangesmeerd en waarvan je vaak alleen maar ellende van hebt.
Colportage praktijken van KPN en ook nog geen flexibiliteit tonen om de klant te helpen, anders dan vragen om een eigen topic aan te maken voor de generieke legio TV+ problemen.
 

@CharleyR,

Ik vind internet bij KPN over het algemeen wel beter, maar dat is wel afhankelijk van welke snelheid beschikbaar is.

Maar TV is sinds KPN TV+ heeft inderdaad slecht en daar heeft Ziggo dan wel weer de voorkeur, vind ik persoonlijk.Maar het vorige product, iTV, werkte daarin tegen wel weer heel prettig.Vandaar ook dat ik dit topic gestart ben.Ik vind TV+ helemaal niks en niet geschikt voor een deel van de klanten.

 

Ziggo doet ook zeker sommige dingen beter dan KPN.Maar op beide providers heb ik wel kritiekpunten.Dus ook op KPN.

 

 

Sommige mensen nemen ook de combinatie, TV bij Ziggo en Internet bij KPN.Dat is in sommige gevallen ook een hele goede oplossing.

Badge +19

Brakke tv+?? Voor sommigen misschien maar ik heb em als tester aangesloten en nooit wat mee gehad. Ja natuurlijk was het even wennen maar dat heb ik met een nieuwe wasmachine ook.

Maar jouw netwerk is natuurlijk ook op en top in orde @Joep1965 😁

 

Dat het voor jou goed is, is op zich wel logisch.Je zit hier immers heel erg actief op het forum en hebt echt wel de nodige kennis, die niet iedereen heeft.iTV was gewoon simpeler en daar konden meer mensen gewoon goed mee omgaan.Daarnaast zijn er natuurlijk ook de nodige kinderziektes.