Beantwoord

Reclame in iTV app bij terugkijken opnames met AdGuard

  • 24 January 2022
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Als ik mijn opnames terugkijk via de iTV IPad app wordt dit regelmatig onderbroken. Er flitst dan een 1e seconde van een reclame voorbij en dan gaat de opname (altijd van een commerciële zender) verder. Is dit de bedoeling? Ik betaal immers al 5 euro per maand.. Heb wel AdGuard geïnstalleerd. Nog niet geprobeerd of ik de volledige reclame krijg als ik dit stopzet.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 January 2022, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Saskia123557890,

Als je een programma opneemt, is dat inclusief alle reclames. Het is dus de bedoeling dat je ze te zien krijgt, aangezien een opname enkel een begin- en eindtijd heeft, en alles daar tussenin als 1 lange opname wordt opgeslagen in je iTV cloud.  In een opname kan je echter doorspoelen. Je hoeft de reclames dus niet echt te bekijken, ook al worden ze wel mee opgenomen.

Ik weet niet precies hoe AdGuard werkt in samenwerking met de iTV app, jouw omschrijving klinkt alsof er inderdaad een reclameblok wordt gedetecteerd door AdGuard waardoor die automatisch doorspoelt. Als je AdGuard tijdelijk even uitschakelt en dan een opname bekijkt en wél alle reclame te zien krijgt, dan weet je dat dit inderdaad zo werkt!