Beantwoord

Regelmatig opnames niet terug te kijken, foutcode STB-zap-03 op MTV Live en MTV 80s

  • 15 September 2021
  • 37 reacties
  • 412 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Welkom op het forum, @Fedor Janssen. Deze foutcode geeft aan dat de tv ontvanger de verbinding met het tv netwerk even kwijt is. Het zou  kunnen dat het herstarten van de Experia Box niet helemaal goed is gegaan. Wat je kunt doen is deze nog eens herstarten. Laat hem dan even een 30 seconden stroomloos. Verder relevant om te weten: zit de tv ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experia Box, of zit er iets tussen (zoals een switch of draadloze verbindingsset)?

Hier dezelfde problemen regelmatig .

Ik kan alle opnames van alle zenders zonder problemen bekijken behalve MTV 80’s [111].

Van dit kanaal zijn regelmatig opnames niet af te spelen en moet je ze gewoon wissen

Tevens wanneer je een opname half gekeken heb en b.v. de volgende dag af wil kijken , dito probleem , niet meer af te spelen.

En of dit dan aan modem of box ligt is nog maar de vraag , resetten help bij mij niet.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 September 2021, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Geen antwoord meer op mijn vraag en steeds meer het beeldscherm met ;

maar wel blijven innen en geen tegemoetkoming voor alle storingen :nerd:

Vandaar zeker maar 1 :star: in de reviews :nerd: !

Na bijna 3 weken geen reactie te hebben gezien nog steeds ;

 Zelfs opnames van een dag oud kunnen niet worden afgespeeld maar een aantal oudere opnames kunnen wel afgespeeld worden .

Mag ik zeggen dat ik er heel moe van geworden ben , wat een drama :sleeping:.

En dat van de ,,server niet gevonden’’ geloof ik helemaal geen bal van.

Wie het weet mag het komen uitleggen.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954

Mijn excuses, ik heb meerdere keren gemaild naar de achterliggende afdeling maar antwoord blijft uit. Ik ga het nog één keer via een andere weg proberen en kom hier volgende week op terug. 

Hoi @jc-1954

Mijn excuses, ik heb meerdere keren gemaild naar de achterliggende afdeling maar antwoord blijft uit. Ik ga het nog één keer via een andere weg proberen en kom hier volgende week op terug. 

KOPIE.

Nu wordt het toch de hoogste tijd dat dit probleem verholpen gaat worden .

Nu ook al op SBS 9 bij een serieopname bij de eerste keer willen kijken  dezelfde foutmelding.

Bij de tweede keer aanklikken wordt de z.g. server wel gevonden.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954

Sorry dat de vorderingen zo traag gaan, momenteel ligt jouw probleem bij de backoffice. Ik houd je op de hoogte 

WANNEER GAAT HET PROBLEEM VAN EEN PROGRAMMA OPNEMEN OP MTV-80’s NU EENS VERHOLEN WORDEN ? ? ?

Tot gisteren een programma van 23 december nog kunnen kijken en vandaag weer de ;

En kom a.u.b. niet aan met de smoes  ,,videoserver niet gevonden’’ want dat geloof geen hond meer.

OF los het op OF kom op zijn minst met de oorzaak van het probleem ! !

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @jc-1954

Het lastige is dat ik dit probleem inmiddels al een paar keer heb aangekaart maar ik telkens ook geen antwoorden krijg. Ik heb het nu hoger op gezocht, ik hoop nu wel met een antwoord te kunnen komen. 

Hallo Hanna , jammer dat er nog geen oplossing is of in ieder geval de oorzaak/redenen WAAROM dit probleem zich voor doet.

Thanks.

Update Foutcode , so far so good :thumbsup:

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb er hier nog steeds last van. 

Ik heb er hier nog steeds last van. 

Tot vandaag nog steeds opnames kunnen bekijken.

Ik heb toen wel de modum en de TV-ontvanger 10 minuten zonder stroom gezet , even een frisse start , wie weet , succes.