Vraag

RTL Crime loopt dagelijks vast

  • 1 June 2023
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 1

Word er een beetje moe van dat de zender rtl crime op 74 elke dag maar vastloopt!! En dat ik dan steeds de stekker van alles uit het stopcontact moet halen voor 10 sec zodat alles weer opnieuw opstart! Dat zeker 5a6 x per dag!! Ik bedoel daar heb ik kpn niet voor genomen! 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Stokpijl en welkom hier op ons forum :)

Daar zou ik zelf waarschijnlijk ook moe van worden dus goed dat je hier ook melding van maakt. Gebeurt dit alleen bij RTL Crime op kanaal 74? En wat krijg je dan te zien, ook iets van een foutmelding? En welk type tv ontvanger gebruik je? Wat sowieso alvast geen kwaad kan, is om je tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven (baat het niet dan schaadt het niet). 

Reputatie 1

Hoi hoi,

 

ja gebeurt alleen bij rtl crime op kanaal 74. We krijgen niks te zien alleen dat het beeld vaststaat zeg maar, soms als je een kanaal naar boven of beneden gaat en daarna weer op rtl crime komt is de serie die je kijkt verder dan wat jij als laatst gezien heb. 
En die reset heb ik pas gehad. En welk kastje ik heb: ik zou het niet weten hihihi

Reputatie 7
Badge +12

Hoi hoi,

 

ja gebeurt alleen bij rtl crime op kanaal 74. We krijgen niks te zien alleen dat het beeld vaststaat zeg maar, soms als je een kanaal naar boven of beneden gaat en daarna weer op rtl crime komt is de serie die je kijkt verder dan wat jij als laatst gezien heb. 
En die reset heb ik pas gehad. En welk kastje ik heb: ik zou het niet weten hihihi

Zou je dan eens kunnen kijken welk type ontvanger je in gebruik hebt @Stokpijl?
En sinds wanneer speelt dit probleem precies? Heb je eerder wel probleemloos naar deze zender kunnen kijken? Ik heb hem zelf net ook even een tijdje erop gezet maar ben nog geen problemen tegengekomen. 

Reputatie 1

Hoi hoi,

ik heb de DIW7022 in bruikleen en we hebben dit probleem nu ongeveer anderhalve week nadat we de reset hebben gehad.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi hoi,

ik heb de DIW7022 in bruikleen en we hebben dit probleem nu ongeveer anderhalve week nadat we de reset hebben gehad.

Wat voor reset bedoel je dan precies? 

Zou je anders dit artikel van onze kennisbank eens willen openen en dan de stappen volgen die hier worden beschreven? Ben benieuwd of dit gaat helpen en zie je bevindingen graag tegemoet!

Reputatie 1

Hoi hoi, 

 

ik heb die zogenaamde software reset gedaan. Wat je zei in het eerste bericht 

Daar zou ik zelf waarschijnlijk ook moe van worden dus goed dat je hier ook melding van maakt. Gebeurt dit alleen bij RTL Crime op kanaal 74? En wat krijg je dan te zien, ook iets van een foutmelding? En welk type tv ontvanger gebruik je? Wat sowieso alvast geen kwaad kan, is om je tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven (baat het niet dan schaadt het niet). 

 

Die had ik dus gedaan. En daarna dus problemen met rtl crime.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi hoi, 

 

ik heb die zogenaamde software reset gedaan. Wat je zei in het eerste bericht 

Daar zou ik zelf waarschijnlijk ook moe van worden dus goed dat je hier ook melding van maakt. Gebeurt dit alleen bij RTL Crime op kanaal 74? En wat krijg je dan te zien, ook iets van een foutmelding? En welk type tv ontvanger gebruik je? Wat sowieso alvast geen kwaad kan, is om je tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven (baat het niet dan schaadt het niet). 

 

Die had ik dus gedaan. En daarna dus problemen met rtl crime.

In mijn eerste bericht had ik inderdaad ook een linkje gedeeld om de tv ontvanger te resetten, dat klopt. Toen wist ik nog niet dat je gebruik maakte va TV+ en deze ontvanger dien je op een andere manier te resetten. Als je deze link opent dan zie je hoe je de TV+ ontvanger moet resetten. Als je dit al wel hebt gedaan dan heb ik niks gezegd hoor, maar ik moet en wil zeker weten dat je deze ontvanger de juiste reset hebt gegeven :) 

Reageer