Vraag

Sinds bijna een jaar valt mijn televisie regelmatig stil

  • 28 June 2022
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds al bijna 1 jaar valt mijn televisie regelmatig stil. Ik kan niet meer naar een andere zender en/of menu. KPN krijgt dit niet opgelost. 
tv ontvanger en modem zijn al vervangen. Heb ookal een nieuw glasvezelkastje maar het probleem blijft bestaan. 
wie weet raad??


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Arie Garenfeld, welkom hier. 

Dat klinkt als een zeer hardnekkig probleem. Je geeft aan dat het stil valt. Hoe moet ik dat precies voor mij zien? Een ontvanger die vastloopt? Of een afstandsbediening die niet meer reageert? Afstandsbediening ook al vervangen mocht dat het geval zijn? 

Je hebt vermoedelijk ook al andere HDMI kabels geprobeerd? Andere HDMI poorten? Of zelfs op een andere tv getest?

Hallo Bart, bedankt voor je reactie. 
Het lijkt inderdaad net if de afstandsbediening niet meer reageert. Maar deze is ook al vervangen en natuurlijk nieuwe batterijen. 
de HDMI kabels zijn nog niet vervangen. Zou dit kunnen helpen. 

opvallend is dat meerdere mensen in mijn omgeving, zelfs op 50 km afstand, hetzelfde probleem hebben. Daarom lijkt het een probleem te zijn dat niet lokaal is maar bij KPN zelf zou moeten liggen. 
 

Badge +19

Heeft u dit soort dingen in huis?

 

Nee gelukkig niet alles is bekabeld aangesloten 

Reputatie 7
Badge +20

Je kan nog eens andere HDMI poorten en een kabel proberen. Ik ben benieuwd of daarna het probleem voorkomt. Daar ben ik nog wel benieuwd naar. 

Blijft het nog weer voorkomen, kun je zo duidelijk mogelijk beschrijven wat je ervaart?