Beantwoord

Sing 2 staat 2 keer bij te huren films, hoe weet ik welke Nederlands gesproken is?

  • 27 June 2022
  • 11 reacties
  • 136 keer bekeken

25 juni j.l. de film SING 2 voor de kids gehuurd…. maar ja, welke is nou Nederlands gesproken?

Via het menu wordt 2x het zelfde “plaatje” getoond. Geen vermelding “Nederlands gesproken”.

Mogelijkheid om de verkeerd gekozen versie te annuleren ontbreekt helaas….dus 2x betalen??

Als je vervolgens via de site op dit onderwerp gaat zoeken blijkt dat het al maanden bekend is

en dat er aan gewerkt wordt……. terwijl op de site bij de film(s) een NL-vlag in de rechter hoek

wordt getoond……

Ben benieuwd naar de reactie van KPN...

icon

Beste antwoord door PeterG 30 June 2022, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ik zie toch echt het vlaggetje bij de Nederlands gesproken. 

 

Beste Peter,

Klopt wat je zegt als je beschikt over een smart-tv. Bij een simpele Philips van 8 jaar oud wordt de NL vlag niet getoond…….

Groet,

Dre

@Dre106

Euh…

Dit is gewoon via de decoder. Al is de tv dan 15 jaar oud. Of heeft alleen scart. Dat maakt niet uit.

Het beeld zoals op jouw foto krijg ik alleen te zien via mijn tablet. Hier worden de posters met en zonder vlag ook getoond.

De tv is d.m.v HDMI-kabel aangesloten op de decoder. Via Menu, Instellingen, Systeem de software opnieuw geladen, zonder resultaat. 
Daarna terug gegaan naar fabrieksinstellingen, ook zonder resultaat

Tevens getracht andere instellingen te wijzigen…….helaas.

Zie de foto’s

 

Heb jij soms nog een Motorola vip 1853 ?

Ik heb bovenaan de optie om naar poster weergave te gaan.

En dan zie ik dit

 

Ja, het is de VIP 1853. De poster optie is bij mij niet aanwezig…...

Zo, da's een oudje. Wordt al jaren niet meer uitgegeven. Dan heb je al heel lang KPN interactieve TV 😃. Deze Motorola mag je zonder meer omwisselen voor een moderner exemplaar. Die ondersteunen het nieuwe menu beter en dus met meer mogelijkheden. Ook snellere bediening o.a.

Omruilen kan door even bellen naar 0800-0402 of

deze link gebruiken: http://kpn.com/omruilen .

Je krijgt dan een Arris vip2959 V2. (of evt. een Arcadyan hmb2260, maar grotere kans op Arris). De afstandsbediening houd je; die werkt ook op de Arris en Arcadyan.

Volgens mij kan je bij de Motorola ook het menu niet op grijstinten zetten zoals ik gebruik.

Nota bene: voor aanmelden van de nieuwe heb je het iTV abonnementsnummer nodig. Dat staat in het menu info (instellingen). Ook de iTV pincode is nodig. Houdt dat genoteerd bij omruil.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Even ge-googled op VIP 1853. Omruilactie loopt al “enige” tijd. Nooit over geïnformeerd…..

Bedankt voor de ‘omruil-link’.
Aanvraag ingediend, vrijdag 1 juli kan ik de nieuwe ontvanger ophalen bij de Bruna.

 

Peter, bedankt voor je hulp!!!

1 juli… Dat is morgen al! Wel ff goed je itv abonnementsnummer noteren. Nu nog makkelijk te vinden via de Motorola. Anders via MijnKPN maar dat is (vind ik) lastiger. 

De pincode voor je i-TV weet je denk ik wel. Die is tenslotte ook nodig met huren via '’Films huren (Pathé)'’.

De Arris VIP 2952 opgehaald bij de Bruna en geïnstalleerd. Bediening is merkbaar sneller en beeld is helderder/scherper. Ook de posters met vlag zijn te kiezen.

Helemaal tevreden!

Nogmaals bedankt voor je advies!

Groet,

Dre

Helemaal top. Geniet ervan! 👍