Sport Live on demand nu HD

  • 15 May 2019
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

De Sport Live on demand kanalen 1 t/m 20 (260 - 279) zijn nu HD.

Er staat tenminste het HD logotje bij bovenin de epg.

De Sport Live on demand kanalen die corresponderen met Z.S. Docu en Z.S. extra zijn, net als de kanalen zelf, nog SD.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Goed gezien Peter. Dit is sinds ongeveer een maandje mogelijk!
Reputatie 7
Badge +22
De Sport Live on demand kanalen die corresponderen met Z.S. Docu en Z.S. extra zijn, net als de kanalen zelf, nog SD.
Wanneer gaat KPN daar nou eens achteraan. dat deze ook HD worden. En als ze dan HD zijn vind ik dat KPN ze ook HD mag hebben. Ziggo moet nu eens ophouden om ze niet aan KPN door te geven. Want klanten (ik) hebben wel het Ziggo Sport Totaalpakket voor € 14,99 p.m. (Bij Ziggo zelf € 14,95 p.m.) dan mag je wel verwachten dat het dan ook de 6 kanalen allemaal HD is.

Hieronder het lijstje van onze concurrent Ziggo zelf:


Wordt het nou niet tijd dat KPN Ziggo Docu en Extra in HD gaan doorgeven?
Goed gezien Peter. Dit is sinds ongeveer een maandje mogelijk!
@Paul_ Waarom wordt dat niet gecommuniceerd? Nu keek ik daar al niet eens wat er op te zien is.... Toch SD, dacht ik en voor ZES €uro! Maar HD is nog af en toe te overwegen.

Keek nu ivm artikel op m'n site en zie ineens het HD logotje.
Reputatie 7
Badge +25
@Paul_ Waarom wordt dat niet gecommuniceerd? Nu keek ik daar al niet eens wat er op te zien is.... Toch SD, dacht ik en voor ZES €uro! Maar HD is nog af en toe te overwegen.
Ik denk omdat klanten al verwachtten dat zodra je een wedstrijd huurt dat het HD is. We konden het jullie hier wel laten weten natuurlijk, maar dat is er een beetje doorheen geglipt met alle andere wijzigingen die gaande zijn.
Reputatie 7
Badge +22
Hoe zit het dan met Ziggo Sport @Paul_? (Zie mijn eerdere bericht) 😉
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb daar nog niets weer over gehoord, dus eigenlijk niets te melden op dat front.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb daar nog niets weer over gehoord, dus eigenlijk niets te melden op dat front.
Zou die desbetreffende afdeling die hierover gaat eens aan hun jasje willen trekken? Ik vind voor die prijs voor € 14,99 p.m. wel dat ze alle 6 HD moeten zijn. En bij Ziggo is Ziggo Sport € 14,95 p.m. en alle 6 HD. En dat is nog € 0,04 cent goedkoper. Per jaar is dat: € 0,04 cent x 12 = 0,48 cent per jaar! 🤣