Beantwoord

STB-NMC-400 en (-601) bij terugkijken van programma's

  • 7 December 2022
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Geen programma is terug te kijken of je moet hem wel 3x opstarten, de ene keer staat die stil en gaat die iets later verder, dan staat die stil en springt die in 1x naar het einde. Elke keer moeten we opnieuw het programma opstarten. Nu ook bij een programma wat we stil gezet hadden om even later te starten met kijken en hop halverwege versprong die weer, niet leuk want het was een programma op de commerciële en die ga niet helemaal opnieuw kijken met reclames.

En ja we hebben alles uitgehad en opnieuw gestart, was altijd erg tevreden over KPN maar inmiddels zeker niet meer!

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 December 2022, 21:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @M.G.dW-K, door drukte zijn we niet eerder bij je topic aangekomen.

Ik lees dat terugkijken van programma's niet goed werkt. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Zo niet, dan ben ik benieuwd naar welke tv-ontvanger je hebt en hoe deze aangesloten is op het modem. Werkt live tv kijken wel goed? Speelt dit bij terugkijken van bepaalde tv-programma's of bij alle? En geef de tv-ontvanger een frisse start, dat is anders dan opnieuw opstarten en helpt in veel situaties goed.

Ik had alles al gedaan, omdat ik weet dat KPN met die vragen komt. Na alles weer aangesloten te hebben, geen internet meer. KPN gebeld en Mogen we u modem resetten? Ja hoor ga je gang, en nog steeds geen internet. Weer gebeld toen een dame aan de lijn gehad, die wilde weer alles met me doorlopen. Nou als u nu eens luistert wat er allemaal al gedaan is en niet uw vragenlijstje van het beeldscherm afhandelt zijn we misschien iets sneller klaar, was er onderhand wel klaar mee met die vragen.
Ik heb verteld wat ik gedaan had (overal stroom eraf gehaald en zelf de glasvezelkabel verwijderd), de dame vroeg me de stroom uit te zetten van de glasvezel, twee minuten later er weer ingestopt en tada alles deed het weer. Hoe kan dat nu, dat had ik ook al gedaan, eu ja ik heb hem hier gereset…….
Maar goed het internet deed het weer en het oorspronkelijke probleem van terug kijken (en ja met alle programma's en zelf met programma's stil zetten en een half uurtje later laten lopen versprong het zelfs) is ook opgelost, we kijken weer met plezier naar KPN. Kost je wat moeite maar dan heb je ook wat.