Beantwoord

stb nmc 400 foutcode bij tv kijken, zelfs met nieuwe Devolo's

  • 14 June 2022
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Al 3 maanden last van foutcode stb nmc 400, op forum alle tip geprobeerd, zelfs nieuwe Devolo’s besteld…. Niets helpt, soms wel beeld soms niet…. Elke dag weer de vraag. Kpn is ook langsgeweest , maar kunnen er ook niets van maken…. Help

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 25 June 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Vaak heeft het toch te maken met de verbinding tussen het modem en de ontvangers. Draadloze verbindingsets werken niet echt mee wat dit probleem betreft. Ze versturen data via het electriciteitsnetwerk en dat zorgt er voor dat de stream nuet constant is. Het electriciteitsnetwerk is zwaar overbelast zoals u hebt kunnen lezen en daar heeft u nu ook last van. Een kabel trekken is de oplossing. 

Reputatie 7
Badge +15

@Pierre71 Welkom op het forum. Excuus voor het lang uitblijven van een reactie, het topic is er tussendoor geglipt. 

Wat irritant dat je steeds deze foutcode krijgt. Ik zie dat er ook al iemand langs is geweest van KPN, ik neem aan dat dit een monteur is geweest?

We hebben ook een topic over het oplossen van problemen met de draadloze verbinding set, wellicht dat je hier ook nog iets aan hebt? 

Reputatie 1

@Pierre71 Heb je toevallig ook Devolo Magic WiFi 2? Weet je wat voor Firmware er draait op de Devolo kastjes die je in bezit hebt?