Beantwoord

Stilstaand beeld op TV+ Box, met name bij RTL4 en SBS6

  • 29 May 2023
  • 5 reacties
  • 353 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Forum,

Sinds enkele dagen heb ik af en toe stilstaand beeld op de Tv+ box met name op de zenders RTL4 en SBS6

Even staat het beeld stil, bij de andere zenders heb ik dat nog niet bemerkt.

Ik heb de tv+ box al 2 x opnieuw opgestart.

Hij deed het de laatste tijd goed,alleen de laatste dagen deze storing.

Groet

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 June 2023, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of box12?

Reputatie 1

Hij is aangesloten via een utp kabel aan de experiabox 10 ,dus bedraad.

met originele kpn Utp kabel

Reputatie 6

Maakt u gebruik van een zwart glasvezel kastje in de meterkast en staat daar Power Glas en Alarm op onderelkaar? Zo ja, zou u dan eens willen proberen het reset knopje te vinden en in te drukken met een pincet of ander klein voorwerp. Het is erg lastig vinden op zwart plastic het zit onderop naast de stroomkabel klein gaatje met Reset.

Ik heb zelf nog geen flauw idee waarom dit het probleem verhelpt maar ik heb het al tig keer gedaan bij klanten en het probleem was per direct opgelost. 

Reputatie 1

Goedemiddag,

heb een zwart glasvezel kastje in de meterkast, deze gereset geen resultaat.

Toen modem experiabox 10 gereset (dus stroom er even af) waarschijnlijk is de storing nu verholpen !

hij doet het nu goed zolang als het duurt.

Het mag toch niet zo zijn dat je regelmatig een reset moet doorvoeren?

Groet

Reputatie 7
Badge +17

Het mag toch niet zo zijn dat je regelmatig een reset moet doorvoeren?

Dit klopt. Als het vaker voorkomt, laat het dan hier weten. Hou ook zo nauwkeurig mogelijk bij op welke momenten dit gebeurt. En of er andere omstandigheden zijn. Zoals hoeveel mensen op dat moment internet gebruiken.Â