Beantwoord

Storing met programma's terugkijken

  • 5 January 2022
  • 5 reacties
  • 2753 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Al twee dagen gefrustreerd omdat ik een favoriete programma niet terug kan kijken.

Tijdens kijken stopt het programma ineens (freeze) en later gaat de tv verder met het huidige programma op die zender. Eergisteren heb ik 3 keer het programma vanaf het begin opgestart en steeds hetzelfde.

Gisteren mijn programma weer geprobeerd terug te kijken en weer hetzelfde.

Ik wil weten waarom dit gebeurt en wat de oplossing is.

Sinds de software update heb ik gemerkt dat terugkijken er op achteruit is gegaan!

Hiervoor kon ik terugkijken onderbreken, naar iets anders kijken en als ik later terugkijken weer opstartte kon ik kiezen voor “verder gaan waar ik was gebleven”. Nu kan dat niet, je moet steeds van vooraf aan beginnen! Niet fijn, van mij mogen jullie de vorige software versie dus terugzetten.

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 11 January 2022, 21:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @AUA! Hoe gaat het op dit moment met het terugkijken? In de meeste gevallen helpt het voor dit soort storingen om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Mocht dat niet helpen zou je dan aan kunnen geven hoe de tv-ontvanger verbonden is met je Experiabox? Of dit bijvoorbeeld een directe internetkabel is of dat er een DVS tussen zit? Hoe gaat het verder met de andere diensten van de tv-ontvanger zoals gewoon tv kijken en apps daarop?

Dank Bram, ik ben door KPN gebeld en en moest inderdaad de software verwijderen van de tv-ontvanger en daarna een frisse  start geven. Tot nu toe werkt het weer naar behoren.

Reputatie 7
Badge +17

@AUA bedankt voor de update! Ik heb er vertrouwen in dat het niet meer terug zal komen. Mocht dit nu toch het geval zijn laat het dan hier weten. Een incident kan altijd maar regelmatig resetten moet niet nodig zijn. :wink:

Hier het zelfde probleem. Stopt ergens tijdens kijken of terugkijken met een melding doe een refresh en gaat dan over tot het huidige programma op de zender. Bij terugkijken is van voren af aan beginnen is het enige alternatief. Bij terugkijken op telefoon, iPad of macbook geen enkel probleem; treedt alleen bij het het kastje van KPN, Sagem DIW7022.  Blijkbaar wordt niet opgeslagen tot hoever je was met het programma. Niet echt slim.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @FransHe! Je reageert nu in een wat ouder topic. Het is beter een nieuw topic voor je vraag aan te maken. Geef in het topic zoveel mogelijk relevante informatie. Zoals om welke programma's het gaat en welke zenders het betreft. Ook wanneer het voorkomt en hoe de TV+ Box is aangesloten. Dan kunnen we je het best helpen het terugkijken weer soepel te laten lopen. 

Reageer