Beantwoord

Terugkijken en live pauzeren werkt niet goed

  • 12 May 2022
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Hier inmiddels ook al weken hetzelfde probleem. Software vervangen, ontvangers uitgewisseld, we hebben alles geprobeerd. Terugkijken en live pauzeren is gewoon niet te doen.

 

Ook ik overweeg inmiddels serieus om over te stappen.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 May 2022, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @750618. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je hetzelfde probleem ervaart. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @750618. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je hetzelfde probleem ervaart. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als ik toch nog iets voor jou kan beteken, dan hoor ik dat graag!

Dag Vikash (en @750618)


Wij ondervinden een probleem dat hier op lijkt. Bij veel zenders gaat het terugkijken prima, bij sommige zenders is het geblokkeerd (ook dat is prima, zo wekr commercie helaas), maar sinds een enige tijd (1 of 2 weken) zijn er ook zenders waar het terugspoelen en pauzeren opeens heel raar werkt.

 

Lijkt op een bug die optreedt nadat een nieuwe release is uitgerold (?)

France2 bijvoorbeeld.

Je kunt prima terugkijken zoals dat altijd al kon, maar als je wilt spoelen gebeuren er rare dingen die er allemaal op eindigen dat je weer helemaal terug gaat naar het begin  van het geselecteerde programma.

Ook als je tijdens het terugkijkenb even wilt pauzeren en daarna herstart, begint het programma weer aan het begin.

Ook vorig jaar heeft dit een week of zo op deze manier gefunctioneerd maar na een korte tijd was de normale funcionaliteit hersteld…… Het lijkt op een bug die is gefixed in de vorige release, maar bij de nieuwe release van de software niet is meegenomen zodat het probleem zich na een nieuwe release herhaalt.
De bugfix moet dus opnieuw worden uitgerold….

Maar ja, of dat ook daadwerkelijk zo is mogen de tekkies van KPN uitzoeken. Ik hoop dat het snel hersteld want dit is eigenlijk gewoon vervelend.

Ik ben benieuwd 

Bram