Beantwoord

Terugkijken loopt vast en springt naar ander programma

  • 28 April 2023
  • 2 reacties
  • 242 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik heb vandaag al een aantal keer met KPN gebeld maar wordt heel onvriendelijk behandelt. Wij ervaren sinds 2 dagen dat het terug kijken continue vastloopt en na verloop van tijd wordt ik zelfs uit het terugkijken gegooid naar gewone tv. Of als hij vastloopt en ik het programma af wil zetten loopt het helemaal vast met zelfs zwart beeld.

 

Ik heb vandaag al meerdere keren gebeld maar het moet aan onze tv liggen of aan de zonnepanelen die het verstoren. Terwijl als wij de ontvanger opnieuw opstarten dan gaat het weer even goed. Maar alles al geprobeerd.. frisse start, opnieuw opstarten, WiFi versterkers resetten niks helpt! Wat nu??

 

Want de ontvanger kan nooit kapot gaan is ons vandaag meerdere keren verteld. Maar ik wil toch wel weer normaal tv kijken.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 3 May 2023, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @IrisBrug, welkom bij ons op het forum. Dat het terugkijken zich zo geraagd is erg gek, dat heb ik nog niet eerder gezien. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, zowel met de collega's van de klantenservice als zelf. Om met je mee te kunnen denken hebben we nog wel meer informatie nodig

  • Welke tv-ontvanger heb je precies van ons?
  • Hoe is deze aangesloten op het modem (en welk model modem heb je)?
  • Wat voor Wifi versterkers heb je precies?
  • Op het moment dat dit gebeurt, wat gebeurt er dan met de rest van de verbinding? Blijft het internet wel werken?
  • Gebeurt het ook als je tv kijkt, of echt alleen tijdens terugkijken?
  • Merk je het meer bij specifieke zenders, of is het bij alles?

Dat een tv-ontvanger niet kapot kan gaan klopt niet, alles kan kapot gaan. Maar met de informatie die we nu hebben is niet te zeggen of dat het geval is of dat er iets anders speelt.

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, we weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Ferry

bij mij loopt  terug kijken vast en slaat ook over bij  schakelen naar andere zender

terug gezet met kpn hulp naar fabriek instellingen  maar geen resultaat blijft zelfde

wordt vervelend misschien overstappen