Beantwoord

Terugkijken RTL4 via app lukt niet tot de volgende dag! Kabouter in beeld met RTL4 logo.

  • 21 September 2022
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

RTL 4 terugkijken via app lukt niet. Er komt een kabouter in beeld met het logo RTL 4. en tekst zaterdag 20.00 uur. Maar geen programma, dat lukt pas de volgende dag?

icon

Beste antwoord door PeterG 23 September 2022, 01:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, ook na een dag krijg ik die kabouter en kan ik niets kijken wat ik heb opgenomen op RTL4. Opnames op anderes zenders geven geen probleem.

Wij hebben dat probleem ook. Nog steeds kunnen we niets terugkijken of de opgeslagen programma's van rtl4 bekijken. Hopelijk reageert er iemand van KPN!!!!

Reputatie 2

Zelfde probleem! Help! Hoe moeten we ooit Expeditie Robinson terugkijken ?

Inderdaad. Er is in de app een probleem met terugkijken van de programma's op rtl 4 van maandag 19 en dinsdag 20 september. 

De programma's van woensdag 21 september werken weer wel. Ik denk dat de storing toen ten einde was. 

Het terugkijken van de programma's van maandag en dinsdag kan wel via de tv ontvanger. Dat is  een ander platform en daarop was deze storing niet. 

Helaas kan het niet hersteld.Â