Beantwoord

Terugkijken werkt niet goed. Het stopt na een paar minuten en springt dan naar het einde

  • 28 May 2023
  • 13 reacties
  • 2066 keer bekeken

Badge

terugkijken stopt, na een paar minuten gaat weer verder en springt dan naar einde programma.

Modem opnieuw gestart, software opnieuw geladen, instellingen gecontroleerd…… probleem blijft op meerdere zenders. 

 

Heel irritant. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 June 2023, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Expeeriabox of box12 verbonden? (wat zit er allemaal tussen).

 

Hoeveel ontvangers heb je? 

Als je er 2 hebt, heb je het opname pakket er gratis bij.

Opnemen is altijd de beste optie. 

Badge

Beste Joop,

Wij hebben één ontvanger Arris 2017-01 VIP2952 V2

Met kabel direct op de Experia Box V10A en deze is aangesloten op glasvezelmodem

Terugkijken heeft al jaren goed gewerkt sinds een paar weken iedere keer als we terugkijken stopt de ontvanger zonder foutmelding.  

 

Live televisie kijken gaat goed

 

Groet,

Andre

Reputatie 7
Badge +20

@AdR24 

Is er iets anders veranderd?

Zonnenpanlen? (bij een paar werkt het informatie apparaat via IGMP snooping (de onze niet gelukkig)).

LED lampen? Er zijn een paar exemplaren / merken die storing kunnen veroorzaken (niets met prijs te maken).

Thermostaat?

Switch?

Knik in UTP kabel?

etc. 

 

Vul ook je profiel zo compleet mogelijk van dit forum in.

Dan kan een moderator het ook voor je nakijken.

 

Badge

Allemaal niet.

Het is een storing bij KPN, ik ben blijkbaar niet de enige met deze klacht.

En nogmaals live TV kijken gaat zonder storingen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AdR24, welkom hier. 

Wat irritant dat het terugkijken niet goed gaat. Je hebt al het een en ander geprobeerd waaronder een reset van de ontvanger, maar helaas heeft het niet tot de oplossing geleid. 

Vaak wordt terugkijken verstoord door een apparaat in het netwerk wat geen IGMP Snooping ondersteund. Een belangrijk onderdeel voor het terugkijken. Maar je hebt dus helemaal geen enkele externe apparatuur in jouw netwerk?

Mag ik eens meekijken, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 1

Ik heb dit zelfde probleem ook, en al topic aangemaakt.

 

Terug kijken werkt hier ook niet kortom KPN is gewoon bar slecht is het niet het ene dan is het weer wat anders.

Reputatie 7
Badge +20

@Meneersukkel en @Onopgelost 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Ik heb de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daarop werkt het goed.

Terug kijken werkt hier ook niet, gisteren met dezelfde configuratie geen probleem, nu werkt het op geen enkele zender.

lijkt me dat KPN hier iets te doen heeft :-(

gewoon televisie doet het wel, alleen bij terugkijken krijg ik de foutmelding

kbx-apk-3026

tvbox is met kabel aangesloten op het modem

 

Reputatie 7
Badge +20

Terug kijken werkt hier ook niet, gisteren met dezelfde configuratie geen probleem, nu werkt het op geen enkele zender.

lijkt me dat KPN hier iets te doen heeft :-(

gewoon televisie doet het wel, alleen bij terugkijken krijg ik de foutmelding

kbx-apk-3026

tvbox is met kabel aangesloten op het modem

 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Meestal helpt het om de KPN tv decoder te resetten. 

@joop2011

 

Dat had ik al geprobeerd, was niet de oplossing.

Bleek toch een storing te zijn, mijn probleem is opgelost.

 

 

Ik ben benieuwt wat de oplossing is, want ik heb hetzelfde probleem en na het resetten en alle andere dingen, hapert ‘Terugkijken’ nog steeds.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @gee p, welkom op onze community! Als het issue niet opgelost is met de stappen uit dit topic kun je het beste even een nieuw topic aanmaken!