Beantwoord

Terugkijken via KPN Smart TV app lukt niet

  • 27 June 2022
  • 1 reactie
  • 69 keer bekeken

Precies hetzelfde probleem als bovenstaand!

zie dat er nog geen oplossing geplaatst is. Komt dit nog? Heb dit probleem ook al maanden. Moet alles terug kijken op de tablet.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
 

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 June 2022, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Tom_K en welkom op ons forum!

Dit is geen algemeen probleem dat bij iedereen speelt. Daarom moeten we per situatie bekijken wat er aan de hand is. Ik lees dat je geen programma's kan terugkijken op jouw smart tv, en dat je de KPN Smart TV app gebruikt. Welke foutmelding krijg je te zien? Ik ben daarnaast nog naar een aantal andere dingen benieuwd:

  • Van welk merk, type en bouwjaar is jouw tv?
  • Hoe is je tv verbonden met internet? 
  • Hoe gaat het met andere functies zoals live tv kijken, begin gemist of (eventueel) bekijken van opnames?
  • Hoe werken andere apps op je tv?
  • Als je de KPN Smart tv app verwijdert en opnieuw installeert, hoe gaat het dan daarna?