Beantwoord

Terugkijken wil niet

  • 28 January 2019
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik kan al twee weken niet in terugkijken komen maar krijg steeds de melding van "Deze pagina is tijdelijk niet bereikbaar probeer het later nog eens."
icon

Beste antwoord door PeterG 28 January 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ai, dat is vervelend. Echter: ik gebruik Terugkijken i.h. menu nooit. Het gaat namelijk véél makkelijker gewoon via de gids (knopje gids op afst.bed.). Daarin kun je veel vlotter bladeren en vervolgens, bij het gekozen programma, op de groene toets drukken.

Verder:
Zou je eens een volledige reset v.d. ontvanger kunnen doen.
Menu en ga naar instellingen. Druk vervolgens 2 X op de gele toets. Selecteer beide vragen op ja en start de procedure via "bewaren".

Indien je (nog) een Motorola ontvanger hebt... omruilen!
Via Apparatuur wisselen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @CSH, welkom terug! Het klopt hélemaal wat Peter zegt. Ben je daarmee geholpen? Mocht het nog niet verholpen zijn, laat je het me dan weten? Ik help je er graag verder mee. Kan je in dat geval precies aangeven wat je geprobeerd hebt en wat er uitgekomen is?
Het probleem is opgelost. Ik het modem uit gezet en helemaal opnieuw opgestart en daarna deed het menu het weer.
Reputatie 7
Badge +30
Fijn! Bedankt dat je het nog even laat weten en veel plezier ervan 🙂