[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Heb de ab getest ✅ En de enquête ingevuld.


Zo en nu ga ik verder met 50m2 terras tegels trekken en slepen😅, grind in aankomst. Doe ik lekker zelf 🏋🏻‍♀️ Vakantie, je moet toch wat hè 🙈

Als dat je hobby is dan heb ik hier ook nog wel wat voor je te doen.:grinning::yum:

Reputatie 7
Badge +10

@Erik_ . Afstandsbediening vandaag ontvangen. Ging prima zo. Enquête ingevuld. 

 

@Erik_ Als ik hier naar de foto kijk, lijkt de verkeerde handleiding meegestuurd te worden. Er wordt een IR afstandsbieding met bluetooth handleiding verstuurd.

Dat had ik ook vermeld in de enquête. 

Reputatie 7
Badge +10

Heb de ab getest ✅ En de enquête ingevuld.


Zo en nu ga ik verder met 50m2 terras tegels trekken en slepen😅, grind in aankomst. Doe ik lekker zelf 🏋🏻‍♀️ Vakantie, je moet toch wat hè 🙈

Als dat je hobby is dan heb ik hier ook nog wel wat voor je te doen.:grinning::yum:

Mwoah, hobby, niet echt 😅 Heb iets van 125m2 tuin/terras, misschien nog wel meer 🙈😅

Reputatie 7
Badge +21

Heb de ab getest ✅ En de enquête ingevuld.


Zo en nu ga ik verder met 50m2 terras tegels trekken en slepen😅, grind in aankomst. Doe ik lekker zelf 🏋🏻‍♀️ Vakantie, je moet toch wat hè 🙈

Als dat je hobby is dan heb ik hier ook nog wel wat voor je te doen.:grinning::yum:

Mwoah, hobby, niet echt 😅 Heb iets van 125m2 tuin/terras, misschien nog wel meer 🙈😅

Nou ik heb het nooit opgemeten en dat is ook lastig het zit half om het huis heen, maar ik denk dat het wel bij de 100m2 in de buurt komt ja 
Mijn schutting is 55 mtr lang en die zit om ongeveer 60 procent om de tuin, de rest is muur van het huis.
't Had om mij wel; wat minder tuin mogen zijn, maar mijn katten zijn er gek op:cat2:

Reputatie 7
Badge +7

@Erik_ . Afstandsbediening vandaag ontvangen. Ging prima zo. Enquête ingevuld. 

 

@Erik_ Als ik hier naar de foto kijk, lijkt de verkeerde handleiding meegestuurd te worden. Er wordt een IR afstandsbieding met bluetooth handleiding verstuurd.

Dat had ik ook vermeld in de enquête. 

Ik sluit me hierbij aan. Ook ik had dat aangegeven in de enquête.

Wat ik daarin ook vermeld heb: ik vind het slordig dat de handleiding opgevouwen wordt omdat ie anders niet in de envelop past. Neem óf een grotere envelop, óf maak een andere handleiding. Eentje die niet opgevouwen hoeft te worden.

Reputatie 7
Badge +10

@Erik_ . Afstandsbediening vandaag ontvangen. Ging prima zo. Enquête ingevuld. 

 

@Erik_ Als ik hier naar de foto kijk, lijkt de verkeerde handleiding meegestuurd te worden. Er wordt een IR afstandsbieding met bluetooth handleiding verstuurd.

Dat had ik ook vermeld in de enquête. 

Ik sluit me hierbij aan. Ook ik had dat aangegeven in de enquête.

Wat ik daarin ook vermeld heb: ik vind het slordig dat de handleiding opgevouwen wordt omdat ie anders niet in de envelop past. Neem óf een grotere envelop, óf maak een andere handleiding. Eentje die niet opgevouwen hoeft te worden.


Idem hier de vermeldingen. En of inderdaad een langere en smallere enveloppe. 

De afstandsbediening netjes ontvangen

Prima manier om het zo te verzenden

Afstandsbediening werkt perfect met vip5202 (infrarood) en Sony tv

Enquête ingevuld

 

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_ , volgens mij viel ik in de groep 'Voor de rest die in de afgelopen dagen gereageerd heeft: zoals mijn collega's al aangaven, jullie zijn allemaal op de lijst gezet. Er zijn nu nog 11 plekken vrij. Dus we wachten even tot die ook gevuld zijn voor we de laatste groep aan afstandsbedieningen versturen.' maar ik heb de afstandsbediening afgelopen dinsdag al keurig ontvangen. Ik heb de enquête ingevuld, enveloppe was onbeschadigd en de afstandsbediening werkt goed, ook het koppelen met mijn SONY tv met de snelcode ging soepel.

Hij is mooi aangekomen bij ons! Enquête is ingevuld. 
 

ik had nog wel een vraagje. Hij is goed gekoppeld met de tv (Philips). Alleen ik ben er nog niet achter hoe je met de afstandsbediening naar het app menu van de tv zelf gaat. Bij de apps van kpn staat namelijk bijvoorbeeld geen Disney plus. Normaal drukken we op de afstandsbediening van de tv op het huisje, maar dit is niet de juiste op deze afstandsbediening. Weet iemand hoe je bij het app menu komt van de tv zelf?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LunaRosie 
alleen via de afstandsbediening van de TV zelf.


De KPN afst bed. ondersteund de TV zelf alleen met enkele toetsen.
Overigens kun je via de source van de KPN ook naar het appmenu van de philips

 

Reputatie 2

Even een korte terugkoppeling dat ook hier de nieuwe afstandsbediening (afgelopen dinsdag) in goede orde is ontvangen en dat hij naar behoren werkt. Enquete is ingevuld zoals gevraagd.

Het viel me inderaad ook op dat de handleiding deels gevouwen is en dat er gesproken wordt over een afstandbediening met bluetooth terwijl het een IR type is.

Het nieuwe type is wel even wennen t.o.v. het vorige witte type dat we hebben omdat veel knopjes op een andere plek zitten. Nu hebben we twee types in gebruik; was helemaal geweldig geweest als we voor beide ITV ontvangers een nieuwe hadden... :smiley:

Reputatie 7
Badge +30

@Erik_ , volgens mij viel ik in de groep 'Voor de rest die in de afgelopen dagen gereageerd heeft: zoals mijn collega's al aangaven, jullie zijn allemaal op de lijst gezet. Er zijn nu nog 11 plekken vrij. Dus we wachten even tot die ook gevuld zijn voor we de laatste groep aan afstandsbedieningen versturen.' maar ik heb de afstandsbediening afgelopen dinsdag al keurig ontvangen. Ik heb de enquête ingevuld, enveloppe was onbeschadigd en de afstandsbediening werkt goed, ook het koppelen met mijn SONY tv met de snelcode ging soepel.

Klopt, jij valt in die groep, @LuToLu . Maar jij, en nog drie anderen, stonden al wel op de lijst die ook naar de logistieke afdeling is gegaan, en ik vermoed dat zij jullie vier toch alvast hebben meegenomen. Ik had namelijk ook al een enquête van een van de andere vier die ook nog geen afstandsbediening zou moeten hebben. Nou ja, maakt ook niet uit. Fijn dat hij goed is binnengekomen en werkt :)

 

Voor de rest geldt wel dat het nog even wachten is.

'k Heb nog 10 plekken over, dus wil je nog meedoen, meld je vooral aan :)

Reputatie 3

@Erik_ . Ab is binnen.  Enquête ingevuld met de bevindingen.  Héb wel mn adres aangepast in het profiel.  Daar stond mn oude adres in, waar ie ook bezorgd is. Ik dacht dat jullie checken op postcode,  huisnummer en klantnummer :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +30

@Wiebjuh, hangt er een beetje vanaf. Check op klantnummer is meer om te kijken of er tv in het abonnement zit. Als men een volledig adres in het forumprofiel invult en daar ook bij heeft staan wat voor tv ontvangers er zijn, dan slaan we het klantnummer checken nog wel eens over :D

 

@Lambertusje, @PeterG: jullie gaan dus alsnog een afstandsbediening krijgen voor degene die niet gekomen is, maar dat nemen we mee in de laatste batchverzending. Dus het is nog even wachten.

Reputatie 3

@Wiebjuh, hangt er een beetje vanaf. Check op klantnummer is meer om te kijken of er tv in het abonnement zit. Als men een volledig adres in het forumprofiel invult en daar ook bij heeft staan wat voor tv ontvangers er zijn, dan slaan we het klantnummer checken nog wel eens over :D

​​​​​

Ahah!  Maakt ook niet uit. De bewoner van het oude adres zei al, ik heb geen afstandsbediening besteld. . Is ook KPN klant.😃

 

Als ze er nog zijn zou ik er graag 2 ontvangen, ik heb geen 4k ontvanger. Willen jullie dan de haperende oude nog retour?

Reputatie 7
Badge +17

@Jozjo  Ik zet je gegevens door met het verzoek om twee nieuwe ABs te ontvangen.  

[9 plekken over]

Dank je Lisa! Ik zal mijn ervaring laten weten.

Badge

Als er nog 1tje over is wil ik wel testen :grin:

Het is maar dat je aan de 100 geraakt.

Kelly 

Reputatie 7
Badge +20

De 100 halen zou wel mooi zijn @Kelly1411 :wink:

Ik zet je gegevens door!

Ik wil er ook wel een testen, de gegevens zijn ingevuld..

Ingevuld, ik doe graag mee.

Reputatie 7
Badge +30

@Bart2553 en @EdwinO. ik geef jullie gegevens door!

Reputatie 1

Jullie gegevens doorgegeven @jojootje en @Basjed85@bamradio61 Kun jij nog je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende :blush:

Mijn gegevens waren al ingevuld toch?

Reputatie 1

ik wil ook wel testen...