[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Reputatie 7

Hoi @Erikfocus1, volgens mij is daar nog wel plek voor inderdaad. Ik geef jouw gegevens ook door!

Reputatie 3
Badge

Ik wil er ook graag een voor mijn vrouw zij wil hem ook eens vasthouden:grinning:

Reputatie 7
Badge +20

Bij deze doorgegeven @wieleke. 

Reputatie 4
Badge +5

Ik wil mee doen met de test.

Reputatie 7
Badge +20

Geef ik door @denvug_ams :blush:

Reputatie 6
Badge +4

Mochten er nog testers nodig zijn, dan wil ik wel meedoen,

 

groen_duiven

Reputatie 7
Badge +30

@Erikfocus1, welkom terug op het forum! Leuk je weer te zien :)

@groen_duiven, je bent op de lijst erbij gezet! 

 

Algemeen:

De planning is nog steeds dat we begin deze maand gaan verzenden. Ik hoop dan ook snel een specifieke datum te kunnen geven zodat jullie weten wanneer je hem kunt verwachten.

En we hebben nog genoeg ruimte voor meer aanmeldingen :thumbsup_tone1:

Mijn huidige afstandsbediening heeft af en toe kuren dus kan wel een andere gebruiken. Ik wil wel meedoen

Reputatie 1

Ik doe graag mee, stuur maar op! :)

Reputatie 7
Badge +30

Ha, mooi! Toegevoegd aan de lijst @kickered1972  & @Poccie :thumbsup_tone1:

Ik wil graag mee doen! :grinning:

Reputatie 2

Ik wil meedoen

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor de aanmelding, @LunaRosie & @Ton56. Heb jullie op de lijst gezet :thumbsup_tone1:  

Reputatie 1

Als je nog iemand zoekt 🙂 - aanbevolen. Ik doe er wel eens wat mee ;)

Reputatie 7
Badge +15

@Stephan B. Bedankt voor je aanmelding! Ik heb ook jou op de lijst gezet! :)

Reputatie 1

Graag doe ik ook mee! Arris 5202

Hoi, @Richie80 

Er worden geen Bluetooth afstandsbedieningen verstuurd in deze test. Alleen de InfraRood versie.

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Erik_ ik doe graag mee. 

Reputatie 2
Badge

Ik wil ook wel graag mee doen!

Bedankt! Groetjes 

Reputatie 7
Badge +30

Top, ik heb jullie aan de lijst toegevoegd @IngridB73, @MatGerBen en @Richie80! 

Ja, ik wil wel meedoen. Wordt toch al tijd voor een nieuwe afstandbediening. Ben benieuwd. Heb alles ingevuld, alleen de handtekening was niet mogelijk. Ben wel wat laat maar misschien niet te laat.

Reputatie 7
Badge +30

Je bent zeker niet te laat, @Skydisc, je bent nummer 63 :)

Betekent dat we nog 37 aanmeldingen erbij kunnen hebben, dus meld je vooral aan! 

 

Voor de eerste 57 aanmeldingen is begonnen met het klaarmaken voor verzending. Wellicht gebeurt de daadwerkelijke verzending dan ook vandaag nog, maar dat kan ik niet garanderen. Wat dan ook betekent dat ik er verder maandag weer op terug komt. En het dus kan zijn dat je dan in de tussenliggende tijd de afstandsbediening al hebt ontvangen :)

Ik zou wel mee willen doen

Reputatie 7

Hoi @H.C, dat kan. Je gegevens staan al op je profiel zo te zien, ik geef ze voor je door!

Reputatie 4
Badge +3

Ik wil graag meedoen!