[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]
Reputatie 7
Badge +30

Als je wel eens een nieuwe afstandsbediening van ons hebt ontvangen, dan heb je gemerkt dat we deze in een kartonnen doosje versturen.

Nu willen we kijken of we het verzendproces van de afstandsbedieningen kunnen optimaliseren. Daarvoor gaan we testen met het versturen van de afstandsbedieningen in een kartonnen envelop.

De test is afgerond, voor resultaten, klik hier.

 

Maar, dan hebben we natuurlijk wel mensen nodig om een afstandsbediening naar toe te sturen :slight_smile:

Dus! Heb je interactieve tv van KPN en kan je wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

We sturen de afstandsbediening gratis naar je op, het enige wat we ervoor terug willen is je feedback of hij goed binnenkomt en naar behoren werkt.

 

Om mee te doen aan deze test:

  • Reageer in dit topic dat je mee wilt doen.
  • Vul je forumprofiel in met naam en adresgegevens en je klantnummer (zodat we kunnen verifiëren dat je interactieve tv hebt).
  • Wij zorgen dan dat de afstandsbediening naar je wordt verzonden.
  • Na ontvangst en testen van de afstandsbediening, kom terug in dit topic en vul onze enquête in.
    Hierin geef je aan of de envelop met afstandsbediening in goede staat is aangekomen, én of de afstandsbediening goed werkt.

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

We zoeken 100 deelnemers voor deze test, dus meld je vooral aan. Maar wel, op=op.

06-09-2021: de lijst is vol, inschrijving is bij dezen gesloten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Mike2165 Ik zet ook jou op de lijst! 

Reputatie 1

Pakketje ( Karton is goed stevig )

goed ontvangen en werkt ook prima op de VIP5202 ( Functietoetsen werkte ook prima).

Pakketje ( Karton is goed stevig )

goed ontvangen en werkt ook prima op de VIP5202 ( Functietoetsen werkte ook prima).

<foto's>

Leuk dat je de foto's plaatst 👍

Echter de knop opties werkt niet met een vip5202

Reputatie 7

Echter de knop opties werkt niet met een vip5202

Dat is een leuke bijvangst van deze test maar waar het KPN om te doen is, is volgens mij om te kijken of deze wijze van verzending geen problemen geeft zoals beschadigde afstandsbedieningen.

Ik juich deze test erg toe aangezien het toch weer bijdraagt aan een groenere wereld met minder afval. Hoevaak ik me wel niet erger als er weer eens zo'n doos gebakken lucht van bol.com afgeleverd wordt waar in het rechteronderhoekje het doosje met het bestelde artikel te vinden is.

Echter de knop opties werkt niet met een vip5202

Dat is een leuke bijvangst van deze.test maar waar het KPN om te doen is, is volgens mij om te kijken of deze wijze van verzending geen problemen geeft zoals beschadigde afstandsbedieningen.

Ik juich deze test erg toe aangezien het toch weer bijdraagt aan een groenere wereld met minder afval. Hoevaak ik me wel niet erger als er weer eens zo'n doos gebakken lucht van bol.com afgeleverd wordt waar in het rechteronderhoekje het doosje met het bestelde artikel te vinden is.

Ik kan nog niet een beoordeling geven in deze test ik heb hem nog niet binnen

Maar wjb ik ben met je eens daarom bestel ik vaak bij coolblue hun houden rekening met pakket inhoud

Maar daarnaast doe ik boodschappen in het dorp en koop vooral streekproducten

Wat duurder maar heb het er voor over

 

Reputatie 1

Pakketje ( Karton is goed stevig )

goed ontvangen en werkt ook prima op de VIP5202 ( Functietoetsen werkte ook prima).

<foto's>

Leuk dat je de foto's plaatst 👍

Echter de knop opties werkt niet met een vip5202


Klopt ik had die knop niet getest ( De meeste knoppen die gebruikte heb ik getest). Ik gebruikte die knop ook nooit en waar die voor dient kan ik de handleiding ook niet vinden?

 

Reputatie 4
Badge +5

Ik kan ook wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken en zal hiervoor in plaats een mooie review sturen

Reputatie 7
Badge +24

@peter-keetfm en @SledgehammerNL. Ik heb deze thread gelezen en ik snap niet wat jullie hiermee willen of bedoelen. 

Ik vind het een stuk kinderachtiger om screeenshots van privéberichten te posten waarin een ander lid persoonlijk wordt aangevallen. Die berichten ga ik ook verwijderen. Ik hoef hier verder ook geen discussie over te voeren, zie dit dan ook als een waarschuwing voor dit gedrag. En dit is niet de eerste keer dat ik genoodzaakt ben deze uit te delen. De volgende keer mag je een weekje afkoelen buiten het forum om. 

Ik benadruk het nog een keer, hou het netjes en on topic hier. 

Als je wel eens een nieuwe afstandsbediening van ons hebt ontvangen, dan heb je gemerkt dat we deze in een kartonnen doosje versturen.

Nu willen we kijken of we het verzendproces van de afstandsbedieningen kunnen optimaliseren. Daarvoor gaan we testen met het versturen van de afstandsbedieningen in een kartonnen envelop.

 

Maar, dan hebben we natuurlijk wel mensen nodig om een afstandsbediening naar toe te sturen :slight_smile:

Dus! Heb je interactieve tv van KPN en kan je wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

We sturen de afstandsbediening gratis naar je op, het enige wat we ervoor terug willen is je feedback of hij goed binnenkomt en naar behoren werkt.

 

Om mee te doen aan deze test:

  • Reageer in dit topic dat je mee wilt doen.
  • Vul je forumprofiel in met naam en adresgegevens en je klantnummer (zodat we kunnen verifiëren dat je interactieve tv hebt).
  • Wij zorgen dan dat de afstandsbediening naar je wordt verzonden.
  • Na ontvangst en testen van de afstandsbediening, kom terug in dit topic en vul onze enquête in.
    Hierin geef je aan of de envelop met afstandsbediening in goede staat is aangekomen, én of de afstandsbediening goed werkt.

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

We zoeken 100 deelnemers voor deze test, dus meld je vooral aan. Maar wel, op=op.

Hallo Erik, ik wil graag meedoen aan de test als het nog kan. Ik zie dat ikeijkelijk. Laat ben met een reactie.

Hallo Erik,

ik zie dat ik rijkelijk laat ben met een reactie, maar ik wil toch nog even doorgeven dat ik graag mee doe aan de deze test.

Reputatie 7
Badge +10

Beste allemaal,

Als ik de berichten teruglees, begrijp ik eerlijk gezegd niet hoe het zo uit de hand heeft kunnen lopen. De discussie stopt in elk geval hier. Ik heb veel berichten verwijderd, omdat de berichten gewoonweg off-topic waren. Dit topic gaat over het testen van een nieuwe manier om afstandsbedieningen te verzenden en daar houd ik het graag bij. Laten we het gezellig houden, van het positieve uitgaan en een ieder hier op het forum respecteren. Ervaar je een reactie van een forumlid als niet prettig? Meld dit dan door het bericht te rapporteren en dan zullen wij moderators daar naar kijken en handelen waar nodig.

Fijne zondag gewenst!

Reputatie 7
Badge +10

@ducky019 en @Schaapje55: Dank voor jullie aanmeldingen. Ik heb het doorgegeven! :blush:

Reputatie 2

Ik heb ook wel interesse om mee te doen. Kan dat nog?

Reputatie 7
Badge +15

@P.Janssen Bedankt voor je aanmelding! Ik heb je op de lijst gezet! 

Reputatie 7
Badge +30

Hier geen track and trace code ontvangen, wel de afstandsbediening. Maal 2. Dat was dan weer niet helemaal de bedoeling volgens mij, haha. 

Ha! Foutje bedankt 🙂 Nou ja, dan heb je nog een extra achter de hand. Kreeg je ook twee PostNL meldingen (met aparte track en trace), @Danaeryse?

 

Pakketje ( Karton is goed stevig )

goed ontvangen en werkt ook prima op de VIP5202 ( Functietoetsen werkte ook prima).

<foto's>

Leuk dat je de foto's plaatst 👍

Echter de knop opties werkt niet met een vip5202


Klopt ik had die knop niet getest ( De meeste knoppen die gebruikte heb ik getest). Ik gebruikte die knop ook nooit en waar die voor dient kan ik de handleiding ook niet vinden?

De opties knop opent de zenderlijsten opties, @AlDr, maar alleen op een 5202.   

 

Hallo Erik,

ik zie dat ik rijkelijk laat ben met een reactie, maar ik wil toch nog even doorgeven dat ik graag mee doe aan de deze test.

Je bent helemaal niet laat, @Schaapje55 :) Heb je op de lijst gezet. 

 

Ik heb ook wel interesse om mee te doen. Kan dat nog?

Zeker, @P.Janssen, heb je ook op de lijst gezet.

 

Ik laat hier weten zodra de volgende batch aan afstandsbedieningen wordt verstuurd.

 

 


Ik heb verder nog een beetje gesnoeid in het topic om alle off-topic berichten te verwijderen. Dus ook het gesprekje over de Sony afstandsbediening etc… Daarover specifiek wil ik even van benadrukken dat er inhoudelijk niets mis mee was. En dat het dus ook niet daarom is verwijderd, maar puur om dit topic zo overzichtelijk mogelijk te houden voor het verzamelen van aanmeldingen en de stukjes feedback die niet in het formulier passen (screenshots/foto's). Voel je gerust vrij om een nieuw topic te starten als je niet-KPN afstandsbedieningen wilt vergelijken, meningen wil delen/vragen etc...

Reputatie 7
Badge +21

@Erik_ 
Ik denk dat er bij mij wat fout gegaan is Erik, niets ontvangen nog….

Reputatie 7
Badge +10

Hier nog niets ontvangen. Mijn ouders wel. 

Reputatie 7
Badge +30

@huistijger, @Anneke-Anna, dank voor het melden. Hebben jullie wel een PostNL melding (in de app/per e-mail) gekregen met een track en trace? Zo ja, dan verwacht ik dat dit bij PostNL ligt qua vertraging. Zo nee, dan laat ik bij ons even dubbelchecken.

Reputatie 7
Badge +21

Nee niks van dat alles….  @Erik_ 

Reputatie 7
Badge +10

Ook niks van dat alles.

Geeft an sich niet, maar dacht laat ik het melden voor het geval er wel iets mis is gegaan. 

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag teruggekomen van vakantie, het pakketje bekeken en geopend. Daarna de enquête ingevuld. 

Een van mijn opmerkingen ging over het verschil met de “oude” manier van verzenden, dus in een doosje. Waarom moet dat nu zo nodig in een envelop? Om er een “brievenbuszending” van te maken? Dan snap ik dat niet. Want de laatste keer dat ik een nieuwe AB in een doosje kreeg opgestuurd, vond ik die ook keurig in de brievenbus.

Reputatie 7
Badge +30

Dan ga ik het inderdaad even checken, @huistijger & @Anneke-Anna. Ik kom er op terug. 

 

@Katana321, klopt, het was eerder ook al een brievenbuspakje. Het gaat er hier om dat we met de envelop aan onze kant efficiënter kunnen inpakken. Maar dat willen we natuurlijk niet ten koste laten gaan van kwaliteit, dus vandaar dat we het zo eerst testen.

Reputatie 4
Badge +1

@Erik_  volgens de Post.nl app komt er vandaag (17-08)er geen post bij ons dus ook geen nieuwe afstandsbediening .

Hoi @Erik_ 

Prima manier om te verzenden.
Goed aangekomen.
Afstandsbediening werkzaam.
Enquête ingevuld.
Bedankt voor de reserve afstandsbediening,

Hoi @Erik_ , @Rutger_  of @Jose_,

 

Ik zou ook graag nog deelnemen aan de test, als er nog een afstandsbediening beschikbaar is. :-)

 

Mvg,

 

Willem