[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]
Reputatie 7
Badge +30

Als je wel eens een nieuwe afstandsbediening van ons hebt ontvangen, dan heb je gemerkt dat we deze in een kartonnen doosje versturen.

Nu willen we kijken of we het verzendproces van de afstandsbedieningen kunnen optimaliseren. Daarvoor gaan we testen met het versturen van de afstandsbedieningen in een kartonnen envelop.

De test is afgerond, voor resultaten, klik hier.

 

Maar, dan hebben we natuurlijk wel mensen nodig om een afstandsbediening naar toe te sturen :slight_smile:

Dus! Heb je interactieve tv van KPN en kan je wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

We sturen de afstandsbediening gratis naar je op, het enige wat we ervoor terug willen is je feedback of hij goed binnenkomt en naar behoren werkt.

 

Om mee te doen aan deze test:

  • Reageer in dit topic dat je mee wilt doen.
  • Vul je forumprofiel in met naam en adresgegevens en je klantnummer (zodat we kunnen verifiëren dat je interactieve tv hebt).
  • Wij zorgen dan dat de afstandsbediening naar je wordt verzonden.
  • Na ontvangst en testen van de afstandsbediening, kom terug in dit topic en vul onze enquête in.
    Hierin geef je aan of de envelop met afstandsbediening in goede staat is aangekomen, én of de afstandsbediening goed werkt.

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

We zoeken 100 deelnemers voor deze test, dus meld je vooral aan. Maar wel, op=op.

06-09-2021: de lijst is vol, inschrijving is bij dezen gesloten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@Erik_  volgens de Post.nl app komt er vandaag (17-08)er geen post bij ons dus ook geen nieuwe afstandsbediening .

Neem ik jou ook even mee in m'n navraag, @Oberon 5!

 

Prima manier om te verzenden.
Goed aangekomen.
Afstandsbediening werkzaam.
Enquête ingevuld.
Bedankt voor de reserve afstandsbediening,

Top!

 

Ik zou ook graag nog deelnemen aan de test, als er nog een afstandsbediening beschikbaar is. :-)

@WwVvDd, zekers! Heb je op de lijst gezet :)  

Reputatie 3

@Erik_  Ik werk hier ook graag aan mee , wanneer dit nog mogelijk is. Profiel is ingevuld:)

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_ Het is alwat verder in de test maar als er nog een beschikbaar is mag je mij ook noteren, ik test graag mee. 

Reputatie 3
Badge

@Erik_  Toevallig begint 1 van de afstandsbedieningen in huis “op te raken”.

Mocht er nog een plekje in de trail zijn, doe ik graag mee. 

Wij hebben nog niks ontvangen. Ook hebben we geen melding gekregen in de PostNL app.

Hoi, ik wil ook wel een nieuwe afstandsbediening testen, hoor!

Roberto

Reputatie 7
Badge +30

Wij hebben nog niks ontvangen. Ook hebben we geen melding gekregen in de PostNL app.

Ai, dat is jammer, @LunaRosie, dank voor het melden. Ik laat dit ook even uitzoeken. 

 

@Wiebjuh, @LuToLu, @Triple_NL & @RobertoReali, dank voor de aanmelding, heb jullie op de lijst gezet.

 


 

Ik wacht nog op de definitieve bevestiging, maar de verwachting is dat er morgen of vrijdag weer een batch de deur uit gaat. Het gaat dan om degenen van jullie die ik hieronder tag. Jullie zouden dan vrijdag of zaterdag ergens meldingen van PostNL moeten gaan krijgen, en ook een daadwerkelijk pakje. Hoewel dat laatste ook volgende week nog kan gebeuren als er sprake is van drukte bij PostNL.

@Ton56, @Stephan B., @Richie80, @MatGerBen, @IngridB73, @Skydisc, @H.C, @TonM1965, @Adriana500, @peter-keetfm, @Foedy, @Werner85, @Mike2165, @ducky019, @Schaapje55, @P.Janssen, @WwVvDd              

 

Ik wil ook wel meedoen, als er nog een plekje vrij is,. Wij hebben 2 tv ontvangers.

Altijd handig om een AB bij de hand te hebben als er een kapot gaat.

Wil het graag uit proberen en enquete invullen

Groetjes,

Bob

Reputatie 7
Badge +17

Ik wil ook wel meedoen, als er nog een plekje vrij is,. Wij hebben 2 tv ontvangers.

Altijd handig om een AB bij de hand te hebben als er een kapot gaat.

Wil het graag uit proberen en enquete invullen

Groetjes,

Bob

Ik heb de aanmelding doorgegeven. :blush:

Reputatie 6
Badge +9

Nog plek? Dan yes please :smile:

Reputatie 4
Badge +4

Als er nog over zijn dan graag ook een exemplaar.

Reputatie 7
Badge +17

@Dennis-L @Ed W. Bedankt voor de aanmeldingen. Ik ga ze noteren. :)

Graag een van de afstandsbediening is defect graag een nieuwe

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ter wiel, balen dat jouw afstandsbediening defect is. Nu is dit niet de beste plek voor een nieuwe afstandsbediening wanneer jouw oude defect is. Daarvoor kun je het beste het stappenplan voor een defecte afstandsbediening doorlopen. Dit topic is gericht op het testen van de nieuwe manier van verzenden van de afstandsbediening. Wil je mee doen aan de pilot?

Ja wil graag meedoen met de pilot

Reputatie 1

Ik doe ook graag mee, was net bezig met het ivm niet werkende afstandsbediening, een nieuwe aan te vragen

Reputatie 1

Zou nog graag meedoen als dat mogelijk is. De oude is al goed gebruikt zeg maar haha!

Reputatie 7

Hoi @Ter wiel en @elefante1, ik heb jullie gegevens doorgezet zodat jullie meegenomen kunnen worden!

@schnumi, ik wil jou ook graag aanmelden, maar de gegevens op jouw forumprofiel zijn nog niet volledig, Kan je jouw huisnummer er aan toevoegen? Dan weten we waar de afstandsbediening heen gestuurd kan worden :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi @Ter wiel en @elefante1, ik heb jullie gegevens doorgezet zodat jullie meegenomen kunnen worden!

@schnumi, ik wil jou ook graag aanmelden, maar de gegevens op jouw forumprofiel zijn nog niet volledig, Kan je jouw huisnummer er aan toevoegen? Dan weten we waar de afstandsbediening heen gestuurd kan worden :slight_smile:

Excuses heb het huisnummer toegevoegd alvast bedankt!

Reputatie 7

Geen probleem, ik heb jouw gegevens nu ook doorgezet @schnumi!

Netjes automatisch een berichtje van postnl gehad via postnl app

Wacht het pakketje af

 

Reputatie 2

— edit: dit bericht mag weg. Ik had niet gezien dat het alleen de Infrarood versie betrof. 

Als er nog plek is doe ik graag mee aan de pilot! 

Reputatie 7
Badge +16

Yeah, @ChristiaanD! Ik heb jouw gegevens genoteerd, alvast bedankt!

Netjes automatisch een berichtje van postnl gehad via postnl app

Wacht het pakketje af

 

Nog ff geduld 😀