[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]
Reputatie 7
Badge +30

Als je wel eens een nieuwe afstandsbediening van ons hebt ontvangen, dan heb je gemerkt dat we deze in een kartonnen doosje versturen.

Nu willen we kijken of we het verzendproces van de afstandsbedieningen kunnen optimaliseren. Daarvoor gaan we testen met het versturen van de afstandsbedieningen in een kartonnen envelop.

De test is afgerond, voor resultaten, klik hier.

 

Maar, dan hebben we natuurlijk wel mensen nodig om een afstandsbediening naar toe te sturen :slight_smile:

Dus! Heb je interactieve tv van KPN en kan je wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

We sturen de afstandsbediening gratis naar je op, het enige wat we ervoor terug willen is je feedback of hij goed binnenkomt en naar behoren werkt.

 

Om mee te doen aan deze test:

  • Reageer in dit topic dat je mee wilt doen.
  • Vul je forumprofiel in met naam en adresgegevens en je klantnummer (zodat we kunnen verifiëren dat je interactieve tv hebt).
  • Wij zorgen dan dat de afstandsbediening naar je wordt verzonden.
  • Na ontvangst en testen van de afstandsbediening, kom terug in dit topic en vul onze enquête in.
    Hierin geef je aan of de envelop met afstandsbediening in goede staat is aangekomen, én of de afstandsbediening goed werkt.

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

We zoeken 100 deelnemers voor deze test, dus meld je vooral aan. Maar wel, op=op.

06-09-2021: de lijst is vol, inschrijving is bij dezen gesloten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Reputatie 1

Ik ben het loslatende klepje beu van mijn afstandsbediening dus ik test wel mee :-)

Reputatie 5
Badge +3

Graag wil ik ook deze test doen.

Reputatie 2

Ik wil ook wel mee doen !

Reputatie 7
Badge +17

Jullie gegevens doorgegeven @jojootje en @Basjed85! @bamradio61 Kun jij nog je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende :blush:

Reputatie 2

Ik heb de gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb de gegevens ingevuld 

Top! Je staat nu op de lijst, @bamradio61!

Kom thuis, open verlangend de brievenbus en …. niets! Geen afstandsbediening. :scream::sob:

@Erik_

Zou 10 dagen geleden al verstuurd moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook nog (steeds) geen ab. Is er al meer bekend? Of issie nog op 🍹🏝️?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @PeterG en @Anneke-Anna, Erik is er vandaag niet. Ik heb hem wél alvast een bericht gestuurd zodat hij dit morgen gelijk op kan pakken.

Ach het heeft geen haast. Heb nog een hele oude ab (met die groene knoppen) als reserve. De D3 heeft het onlangs van het ene op andere moment heel mysterieus begeven. Geen enkele knop werkt(e ) nog. Batterijen wisselen was ook zinloos. 
En heb verder al één T4H in gebruik. Die werkt prima. Maar heb ik hier ook al weer bijna 2 jaar!!

En als het echt moet (maar die T4H doet het nog goed) kan het nog best (een paar dagen) met de Samsung One Remote die ook de tv-ontvanger kan bedienen. Of via de app in de Samsung tv met de Samsung One Remote.

Reputatie 1

Hallo allemaal! Jullie hebben het al gemerkt, de verzending is begonnen. De bevestiging daarvan kwam gisteren binnen nadat ik al vrij was, vandaar dat ik dit nu pas kom bevestigen. Alles is gisteren de deur uit gegaan voor de eerste 57 deelnemers. Heb je een PostNL account en de app, dan krijg je daarin een notificatie van een brievenbuspakketje. Ik zal hieronder alsnog even iedereen taggen voor de zekerheid. Je kunt dus vandaag of morgen de afstandsbediening verwachten. 

Belangrijk: vul onze enquête in om je feedback te delen.

Hier in het topic, omdat deze gericht is op aanmeldingen verzamelen, is het minder handig om ook de feedback te hebben. Plus kunnen we door middel van de enquete de resultaten ook makkelijker doorgeven richting onze logistieke partner. De enquête stelt eerst twee gerichte vragen of de afstandsbediening goed is aangekomen en of hij goed werkt. Aan het einde van de enquête is een vrij invulveld voor algemene feedback. 

@huistijger @Lambertusje @Oberon 5 @PeterG @Anneke-Anna @NHendriks @Tanoor @Hoopvol @genetic @Giant2000 @AlDr @Vlijm @Hiero @Printkop @JRe @wjb @Chris1826 @Katana321 @MartindeJ @Charwed @Wibisa @Ik_Hussel @JanD @CreativeS @Marthijn83 @Nick83 @OID @TonvandenHam @MandersOnline @Zwief @Flatliner @Peter03310 @sneepie @Hogebrugster @Avdlgr @TheaThea @IvoSnackers @TjallingH @Rtoo87 @Danaeryse @Erikfocus1 @wieleke @denvug_ams @kickered1972 @Poccie @LunaRosie 

 

Vlijm, Anneke-Anna, voor jullie zijn ook afstandsbedieningen onderweg naar de (schoon)ouders. Willen jullie hen vragen dat zij ook de enquête invullen? Jullie mogen dit ook voor ze doen als dat handiger is :)​​​​​​

 

Ik laat het verder weten wanneer de volgende batch wordt verzonden. Het is nog niet helemaal duidelijk of we daarmee wachten tot we de 100 vol hebben (we zitten nu op 67 aanmeldingen totaal) of dat we het gewoon om de zoveel dagen doen.

Nog geen afstandsbediening ontvangen

Reputatie 7
Badge +30

Ik wacht nog op de definitieve bevestiging, maar de verwachting is dat er morgen of vrijdag weer een batch de deur uit gaat. Het gaat dan om degenen van jullie die ik hieronder tag. Jullie zouden dan vrijdag of zaterdag ergens meldingen van PostNL moeten gaan krijgen, en ook een daadwerkelijk pakje. Hoewel dat laatste ook volgende week nog kan gebeuren als er sprake is van drukte bij PostNL.

@Ton56@Stephan B.@Richie80@MatGerBen@IngridB73@Skydisc@H.C@TonM1965@Adriana500@peter-keetfm@Foedy@Werner85@Mike2165@ducky019@Schaapje55@P.Janssen@WwVvDd              

Dit is iets vertraagd, maar ik heb vanmorgen bevestiging gekregen dat ze vandaag verzonden zijn. 

@huistijger, @Anneke-Anna, @Oberon 5 & @LunaRosie: voor jullie vier is een vervangend pakketje opgestuurd, ook vandaag.    

@PeterG, ik ga er voor jou even achteraan dat jij ook nog een toegestuurd krijgt. 

@Lambertusje, had jij wel een bericht gekregen van PostNL, of dat ook niet? Ga er voor jou ook achteraan.

 

Voor de rest die in de afgelopen dagen gereageerd heeft: zoals mijn collega's al aangaven, jullie zijn allemaal op de lijst gezet. Er zijn nu nog 11 plekken vrij. Dus we wachten even tot die ook gevuld zijn voor we de laatste groep aan afstandsbedieningen versturen. 

Reputatie 1

Ik wacht nog op de definitieve bevestiging, maar de verwachting is dat er morgen of vrijdag weer een batch de deur uit gaat. Het gaat dan om degenen van jullie die ik hieronder tag. Jullie zouden dan vrijdag of zaterdag ergens meldingen van PostNL moeten gaan krijgen, en ook een daadwerkelijk pakje. Hoewel dat laatste ook volgende week nog kan gebeuren als er sprake is van drukte bij PostNL.

@Ton56@Stephan B.@Richie80@MatGerBen@IngridB73@Skydisc@H.C@TonM1965@Adriana500@peter-keetfm@Foedy@Werner85@Mike2165@ducky019@Schaapje55@P.Janssen@WwVvDd              

Dit is iets vertraagd, maar ik heb vanmorgen bevestiging gekregen dat ze vandaag verzonden zijn. 

@huistijger@Anneke-Anna@Oberon 5 & @LunaRosie: voor jullie vier is een vervangend pakketje opgestuurd, ook vandaag.    

@PeterG, ik ga er voor jou even achteraan dat jij ook nog een toegestuurd krijgt. 

@Lambertusje, had jij wel een bericht gekregen van PostNL, of dat ook niet? Ga er voor jou ook achteraan.

 

Voor de rest die in de afgelopen dagen gereageerd heeft: zoals mijn collega's al aangaven, jullie zijn allemaal op de lijst gezet. Er zijn nu nog 11 plekken vrij. Dus we wachten even tot die ook gevuld zijn voor we de laatste groep aan afstandsbedieningen versturen. 

dankjewel,

nee - ook geen bericht gehad van PostNL

Je hebt 't er maar druk mee, Erik_ :grin:

Reputatie 7
Badge +8

@Erik_ Dat wil ik ook wel dus graag!

Reputatie 1

Top! In ongeschonden staat aangekomen hier!

Reputatie 7
Badge +21

Ja, deze keer is hij wel aangekomen, overigens geen bericht gehad van post.nl, maar dat kan komen door het email-adres, als jullie het email-adres gebruikt hebben wat ik hier gebruik dan kan de post geen bericht sturen. Ik zal het eerdaags eens erbij zetten in de gegevens van post.nl
Enquête ook ingevuld.
 

En nu neem ik banaanijs :yum:

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook aangekomen 👍, geen track&trace gekregen. Zal later deze week de ab testen. 
 

En nu neem ik een cup a soepje 😋

Nog niks. Test tot op heden hier niet geslaagd :grin: .

Reputatie 7
Badge +21

Dan moet je nog even wachten met je ijs en je cup a soepje @PeterG :grinning::yum:

Reputatie 4
Badge +1

@Erik_ vandaag de afstandsbediening (nu wel ) ontvangen , werkt prima.

Net de vragenlijst ingevuld en ook nog voorzien van een opmerking.

Erik bedankt :grinning:

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_ . Afstandsbediening vandaag ontvangen. Ging prima zo. Enquête ingevuld. 

 

Reputatie 7
Badge +30

@Lambertusje, had jij wel een bericht gekregen van PostNL, of dat ook niet? Ga er voor jou ook achteraan.

dankjewel,

nee - ook geen bericht gehad van PostNL

Check. Voor jou, @Lambertusje,  en voor jou, @PeterG, heb ik ook (gisteren) gevraagd om een nieuw pakketje te maken. Die zijn nog niet verzonden, zodra ik daar bevestiging van heb laat ik het even weten. Maar als ik die bevestiging niet deze ochtend krijg, dan hoor je pas morgenmiddag weer van me daar ik dan niet eerder weer aanwezig ben.

 

Goed te horen dat de andere vervangende pakketjes goed zijn aangekomen, en dank aan allen die de afgelopen dagen enquêtes hebben ingevuld!

 

@Erik_ Dat wil ik ook wel dus graag!

Heb je op de lijst gezet, @Roos79

Reputatie 7
Badge +10

Heb de ab getest ✅ En de enquête ingevuld.


Zo en nu ga ik verder met 50m2 terras tegels trekken en slepen😅, grind in aankomst. Doe ik lekker zelf 🏋🏻‍♀️ Vakantie, je moet toch wat hè 🙈

Reputatie 7
Badge +16

@Erik_ . Afstandsbediening vandaag ontvangen. Ging prima zo. Enquête ingevuld. 

 

@Erik_ Als ik hier naar de foto kijk, lijkt de verkeerde handleiding meegestuurd te worden. Er wordt een IR afstandsbieding met bluetooth handleiding verstuurd.