[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]

  • 16 July 2021
  • 294 reacties
  • 8621 keer bekeken
[Test] nieuwe verzending KPN iTV afstandsbedieningen [Afgerond]
Reputatie 7
Badge +30

Als je wel eens een nieuwe afstandsbediening van ons hebt ontvangen, dan heb je gemerkt dat we deze in een kartonnen doosje versturen.

Nu willen we kijken of we het verzendproces van de afstandsbedieningen kunnen optimaliseren. Daarvoor gaan we testen met het versturen van de afstandsbedieningen in een kartonnen envelop.

De test is afgerond, voor resultaten, klik hier.

 

Maar, dan hebben we natuurlijk wel mensen nodig om een afstandsbediening naar toe te sturen :slight_smile:

Dus! Heb je interactieve tv van KPN en kan je wel een nieuwe afstandsbediening gebruiken? Dan zijn we op zoek naar jou!

 

We sturen de afstandsbediening gratis naar je op, het enige wat we ervoor terug willen is je feedback of hij goed binnenkomt en naar behoren werkt.

 

Om mee te doen aan deze test:

  • Reageer in dit topic dat je mee wilt doen.
  • Vul je forumprofiel in met naam en adresgegevens en je klantnummer (zodat we kunnen verifiëren dat je interactieve tv hebt).
  • Wij zorgen dan dat de afstandsbediening naar je wordt verzonden.
  • Na ontvangst en testen van de afstandsbediening, kom terug in dit topic en vul onze enquête in.
    Hierin geef je aan of de envelop met afstandsbediening in goede staat is aangekomen, én of de afstandsbediening goed werkt.

De afstandsbediening die je krijgt is het huidige model infrarood afstandsbediening. Deze werkt op alle interactieve tv ontvangers. Wel geldt voor de Arris 5202 dat deze afstandsbediening geen bluetooth koppeling kan maken.

 

We zoeken 100 deelnemers voor deze test, dus meld je vooral aan. Maar wel, op=op.

06-09-2021: de lijst is vol, inschrijving is bij dezen gesloten!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Als het nog mogelijk is, zou ik ook graag meedoen met dit duurzaamheids onderzoek. 
Test graag!

Graag wil ik mij ook aanmelden, gezien de hond de AB te pakken heeft gehad

Reputatie 7
Badge +30

Als ze er nog zijn zou ik er graag 2 ontvangen, ik heb geen 4k ontvanger. Willen jullie dan de haperende oude nog retour?

Heb je toegevoegd aan de laatste groep, @Jozjo, maar we kunnen vanuit deze test maar één afstandsbediening per adres versturen. Als je een tweede nodig hebt, dan kun je die het beste aanvragen via de afstandsbediening servicetool.

 

 

Jullie gegevens doorgegeven @jojootje en @Basjed85! @bamradio61 Kun jij nog je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende :blush:

Mijn gegevens waren al ingevuld toch?

Klopt, het ging in dit geval ook ook om de gegevens van Bamradio :)

 

 

ik wil ook wel testen...

Top, @female60, maar dan heb ik wel je gegevens nodig 🙂 Wil je jouw forumprofiel invullen en reagern als je dat gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +30

@Menno000 & @Erna H, heb jullie op de lijst gezet :)  

Hallo Erik krijg ik via die weg ook de ab met de netflix knop?

Heey,

Als it'er zou ik graag mee willen doen aan dit onderzoek.. Bedankt :)

 

Mvg, Jordi 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo Erik krijg ik via die weg ook de ab met de netflix knop?

Ja, de servicetool geeft dezelfde afstandsbediening als je krijgt via deze test, @Jozjo :)

 

Heey,

Als it'er zou ik graag mee willen doen aan dit onderzoek.. Bedankt :)

Mvg, Jordi 

Heb je op de lijst gezet, @Jordi.G :thumbsup_tone1:

 

 

Er zijn nog 3 plekken vrij, kom mensen, maak me los :grin:  

Het is hier net een markt, ‘wie maakt me los’?:sunglasses:

Reputatie 3
Badge

@Erik_

 

Afstandsbediening vrij snel ontvangen (24e) en in prima staat. Ook instellen op de tv fluitje van en cent.

 

Was alleen verbaasd dat het met een pakketdienst kwam. Gezien de envelop had ik een brievenbuspakketje verwacht via de postbode en niet via pakketdienst. Maar dat kan wellicht mijn kronkel zijn.

Al met al soepel en snel dus top! 

Reputatie 1

Wil ook graag meedoen.

Reputatie 7
Badge +30

Het is hier net een markt, ‘wie maakt me los’?:sunglasses:

 

 

Afstandsbediening vrij snel ontvangen (24e) en in prima staat. Ook instellen op de tv fluitje van en cent.

Was alleen verbaasd dat het met een pakketdienst kwam. Gezien de envelop had ik een brievenbuspakketje verwacht via de postbode en niet via pakketdienst. Maar dat kan wellicht mijn kronkel zijn.

Al met al soepel en snel dus top! 

Is ook een brievenbuspakketje, en had dan ook gewoon in de brievenbus moeten komen. Maar ik heb in het topic en in de enquêtes al meer mensen gezien waarbij het met de aparte pakketdienst kwam. Nemen we mee om te kijken of dat ligt aan iets dat wij wel/niet doen, of dat het aan de verwerking door PostNL ligt. 

 

Wil ook graag meedoen.

Top, heb je op de lijst gezet, @Zilveruitje :)

 

 

ik wil ook wel testen...

Top, @female60, maar dan heb ik wel je gegevens nodig 🙂 Wil je jouw forumprofiel invullen en reageren als je dat gedaan hebt?

@female60, ik zie nog geen gegevens van je. Als je nog mee wilt doen aan de test, vul dan deze week je gegevens nog in. Ik verwacht namelijk dat we volgende week gaan verzenden.

Hoi Erik,

graag een ab voor ARRIS VIP 2952!

alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +30

Heb je toegevoegd aan de lijst, @Zerlot :)

Mochten er nog afstandsbeidieningen zijn, dan wil ik ook wel meedoen

Reputatie 7
Badge +30

Mochten er nog afstandsbeidieningen zijn, dan wil ik ook wel meedoen

Yes, heb je op de lijst gezet, @gajcamps :)

 

Dat betekent dat de lijst nu in principe vol is. Maar, @female60 heeft het forumprofiel nog niet ingevuld dus ik heb geen gegevens. En ik wil dit eigenlijk deze week afronden. Dus ik gooi die allerlaatste plek open voor de eerste die zich hier meld én een ingevuld forumprofiel heeft. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou ook graag mee willen doen met de aktie voor de verpakking van een nieuwe afstandsbediening

Reputatie 7
Badge +30

Yessss, doen we dat, @mink2u :) En dat maakt 100, lijst is vol. 'k Ga de boel doorgeven en kom zo snel mogelijk met een verzendmoment voor deze laatste batch.

 

 

Reputatie 1

ik wil meedoen en heb mijnprofiel ingevuld

Reputatie 3
Badge +2

ik wil meedoen en heb mijnprofiel ingevuld

Yessss, doen we dat, @mink2u :) En dat maakt 100, lijst is vol. 'k Ga de boel doorgeven en kom zo snel mogelijk met een verzendmoment voor deze laatste batch.

Volgens mij is de inschrijving vol @kadag2 

Reputatie 7
Badge +30

@kadag2, leuk dat je mee wilt doen! Helaas ben je net te laat, de lijst is vol en de inschrijving gesloten. Mocht je afstandsbediening aan vervanging toe zijn, dan kun je regulier een vervangend exemplaar aanvragen via deze servicetool.

 

De lijst ligt inmiddels bij onze logistieke afdeling, zodra ik bevestiging van de verzending heb laat ik het weten :)

Gaat de mijne ook nog komen, @Erik_ ?

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat de laatste batch is meegegeven aan de post, dus jullie zouden vanavond of morgen daar allemaal bevestiging van moeten krijgen per mail of in de PostNL app als je een PostNL account hebt. 

De totale verzending bestaat uit alle mensen die zich meest recent hebben aangemeld (ik tag jullie hieronder allemaal even) plus nog twee waar de afstandsbediening nooit is aangekomen: @PeterG & @Lambertusje

 

@bobby24, @Dennis-L, @Ter wiel, @elefante1, @schnumi, @ChristiaanD, @Basjed85, @jojootje, @bamradio61, @Ed W., @Roos79, @Jozjo, @Kelly1411, @Bart2553, @EdwinO., @Menno000, @Erna H, @mink2u, @Jordi.G, @Zilveruitje, @Zerlot & @gajcamps  

 

Graag hoor ik dan, na ontvangst en testen de ervaringen via de enquête.

 

En daarover: ik ben door m'n lijst gegaan en ik zie dat al heel veel van jullie hem hebben ingevuld, waarvoor dank!

Maar ik mis ook nog een aantal. Het gaat dan om @NHendriks, @AlDr, @Chris1826, @CreativeS, @Marthijn83, @Flatliner, @Peter03310, @Avdlgr, @TheaThea, @Danaeryse, @denvug_ams, @groen_duiven, @Ton56, @Stephan B., @IngridB73, @Skydisc en @H.C

Zouden jullie alsnog de enquête willen invullen :)

Reputatie 7
Badge +11

Ah, helemaal vergeten! Bij mij is ie ook helaas nooit aangekomen :(

Reputatie 1

Bij deze, vergeten ivm vakantie (sorry!)

Reputatie 5
Badge +3

Graag wil ik ook deze test doen.

AB in goede staat ontvangen.  Mooi ding en handige Netflix en Apps knoppen (alleen jammer dat na nu.nl ook de nos verdwijnt)