Beantwoord

Tikkend geluid uit soundbar bij zappen

• 14 January 2022
  • 27 reacties
  • 441 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 2

Beste medewerker van KPN, nu bijna 4 maanden verder is er nog steeds geen oplossing gevonden voor mijn probleem, het harde tikkende geluid bij het zappen.

Wel kan er van KPN uit een prijsverhoging van €2,01 worden doorgevoerd, ik voel me na 43 jaar klant te zijn wel in de kou gezet.

Ik hoop dat er nu toch snel een oplossing voor dit probleem komt.

Sluit me hier dan ook maar eens bij aan dan, heb sinds ruim een jaar volgende config :

Samsung 55Q74T met Samsung HW-Q70T/XN soundbar.

Zowel de soundbar als de KPN decoder met 2.1 hdmi kabel naar de TV, Een redelijk gangbare manier van aansluiten lijkt me zo.  Maar TV kijken met de KPN decoder was vanaf installatie zinloos vanwege irritant tikkend geluid.

Als alternatief maar gewoon de ITV app gebruikt, daarbij speelt issue net als bij andere diverse streaming apps (zoals netflix/youtube)  niet. Maar via ITV app zijn weer niet alle zender beschikbaar en herb er de laatste tijd vaker last van storingen. Kijk niet heel veel TV dus niet echt tijd aan verspild maar viel me nu bij nog eens zoeken op forum op dat KPN dit issue dat al zeker een jaar speelt blijkbaar niet wil oplossen. 

Reageer