Tv-abonnement geblokkeerd.

  • 25 January 2019
  • 8 reacties
  • 656 keer bekeken

Hallo, ik zit nu inmiddels al 6 dagen zonder tv.. geeft aan op tv Abonnement geblokkeerd.
Vind dit niet kunnen.. betaal wel elke maand netjes 68,00 euro he. nu bellen ze mij tussen 14.00 en 16.00 uur terug. ben benieuwd of t opgelost gaat worden..
Echt heel slecht.. en je word gewoon vh kastje naar muur gestuurd.. Ook al 2 keer afspraak gemaakt met monteur.. zit ik te wachten komt hij niet en pland gewoon andere afspraak in zonder met mij te overleggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi An, welkom hier. Wat een verhaal, ik heb geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas niet gelukt. Ik zie geen blokkade aan onze kant op basis van je gegevens, zie ik dit verkeerd?

Laat het me weten, ik ga graag voor je aan de gang. 🙂
Sorry maar heb ff geen zin meer in jullie nu.. monteur is van 9.30-14.00 uur bezig geweest en heeft zowat een A4 vol met aantekeningen gemaakt e. doirgestuurd naar jullie.. ben gebeld doir een vrouw van kpn .. vroeg of ik nog mijn mail krijg met de aantekeningen.. ,zei zegt ja en vervolgens krijg ik niks..
Ze heeft mijn account geactiveerd en vervolgens krijg ik niet de rede waarom en wie dit geblokt heeft.. Ik wil dit weten . Ik laat t hier niet bij zitten.. Ik wil die mail met aantekeningen van de monteur( die zijn uiterste best heeft gedaan) binnen nu en een uur toegestuurd krijgen..
Volgens mij is het niet duidelijk he😡
Ik meen het echt serieus..
Reputatie 7
Badge +24
Ontzettend sorry voor de verkeerde informatie An, dat mailtje heb ik niet voor je. Dat wordt overigens ook niet bewaard. Ik zie wel dat je account onterecht is geblokkeerd, daarvoor ook mijn oprechte excuses. Belangrijker vind ik of alles nu is opgelost en inmiddels goed werkt. Kan ik nog specifiek iets voor je doen?

Volgens mij is het niet duidelijk he😡
Ik meen het echt serieus..


Dat snap ik volkomen, ik neem dit ook meer dan serieus op! Dat mailtje heb ik echter simpelweg niet voor je.
Er is mij belooft door de monteur en die vrouw vd kpn die na uiteindelijk 6 dagen mijn abonnement heeft opgeheven dat ik de aantekeningen per mail toegezonden zou krijgen.. Dan ga ik dat zeker melden bij de Omni Case.. Dit is ech boelshit bij jullie j a... echt verschrikkelijk slecht.. Er werkt niks perfect.. Moet ook nog iemand komen voor internet ja.. Het is gewoon ene grote bende.. Maar heb er ff geen zin in deze week.. Mijn hele week is na de knoppe door jullie .. heb afspraken afgezegd doir foute van jullie. dat monteurs niet komen opdagen enz. of afmelden en voor mij abdere tijdstippen inplannen zonder overleg.. Ben er ff helenaal klaar mee.

Dit kan echt niet..
Reputatie 7
Badge +24

Ik snap de frustratie zeker An en wil zeker helpen waar ik dit kan doen. Wat werkt er nu allemaal niet goed? Uit je verhaal lees ik itv, internet maar niet specifiek. Zou je dit willen toelichten? Eventueel volgende week als je er iets minder klaar mee bent?

Waarom mag ik eigenlijk niet weten waar t fout is gegaan en dat er 6 dagen overheen moet gaan en in ene dan wel mijn acount gedeblokkeert kan worden.. die madame vd service ( ze heeft mij 15.14 uur 25 januari) gebeld en gaat dan nog zeggen dat de monteur had moeten weten om naar haar te bellen terwijl die monteur hier echt heel goed zijn best heeft gedaan en tig keer mensen vd de servicemonteurs heeft gebeld..Hij was echt heel behulpzaam en dan zegt dat mens op kabtoor dat hij dat had moeten weteb😡... Ze had t verdorie al 5 , 6 dagen terug al moeteb doen en dan mogen wij nog geneens weten wat de reden is terwijl ik verdorie wel door moet betalen he.. maar ik laat het er in ieder geval niet bij zitten... spreek dat mens dat mij gebeld heeft ( om 15.14 uur 25 januari ) er maar eens op aan ja.. de monteur heeft echt zijn uiterste best gedaan terwijl t een administrative fout was je... echt zielig!!!!
Reputatie 7
Badge +24
Nou An, wat een toon en frustratie in je posts. Als ik het zelf wist had ik het hier ook vermeld, geen onwil van mijn kant. Wat die 6 dagen betreft ben ik meer dan bereid om die te corrigeren. "Dat mens" is inderdaad ook maar een mens en bovenal een collega, of ze nou een fout heeft gemaakt of niet. Graag iets netter formuleren, ondanks dat er dingen misgaan wil ik graag geloven dat we elkaar nog met fatsoen kunnen aanspreken.