Beantwoord

TV+ Geen geluid bij radiozenders. En slecht geluid bij opgenomen programma's

  • 29 May 2023
  • 17 reacties
  • 212 keer bekeken

Reputatie 2

Sinds een paar dagen heb ik geen geluid op tradiozenders als ik na opstarten niet eerst een tv zender aanzet. Ook is bij de opgeslagen programma's het geluid of afwezig of heel slecht. Ik baal hier enorm van. Wanneer is het nou eens een volwassen tv aanbod dat tv+.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 June 2023, 17:01

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MajaM, welkom hier.

Dus als je eerst een tv zender hebt gekeken en dan naar de radio gaat heb je geen geluid? Wel als je direct naar de radio gaat? 

Heb je de ontvanger al een reset gegeven? Werkt de radio dan wel naar behoren? 

Wat betreft het geluid van de opnames, daar wordt hard aan gewerkt. 

 

Reputatie 2

Nee, als ik de tv ontvanger opstart en direct radio selecteer dan heb ik geen geluid op de radio, geen enkele zender. Als ik dan naar tv ga en dan weer naar radio heb ik wel geluid.

Na de software update heb ik nog niet de proef op de som genomen.

Ik hoop dat het geluid van de opnames snel naar behoren is, momenteel heb ik plopgeluidjes en bibberend geluid op de opnames. Heel vervelend. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat na de reset. 

Zowel met het radio geluid als met het geluid van de opnames. Blijft dat niet goed neem ik de feedback mee naar de ontwikkelaars. 

Reputatie 2

Het geluid is na een herstart goed in de opnames en ik kan ook direct de radio horen. Dank voor je hulp en aandacht.

Groet

Maja Medley 

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt helemaal top. Fijn dat het heeft geholpen. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reputatie 2

Ineens loopt het afspelen van opnames het geluid niet meer synchroon. Moet ik de boel weer eerst resetten? Dat is wel heel vervelend allemaal. Wanneer wordt tv+ eens volwassen???

Reputatie 7
Badge +20

Dat is vervelend zeg. Zo ineens weer? En bij alle opnames? 

Graag nog eens resetten. Dan weer goed? Voor hoe lang? Wil je dat bijhouden, dan kan ik dat meenemen in de feedback. 

In ieder geval wordt er nog steeds hard gewerkt om het product nog beter te maken. 

Reputatie 2

Ik moet om de paar dagen resetten. Ik ga het precies noteren.

Reputatie 2

Vandaag maar weer een herstart omdat geluid niet synchroon loopt met het beeld! De laatste keer was gisteren!!

Reputatie 7
Badge +20

Dat gaat niet helemaal goed dus. 

Welk type modem heb je?

Hoe is de ontvanger daar op aangesloten? Met een kabel of via de wifi? 

Maakt je nog gebruik van versterkers? 

Heb je nog andere appratuur in jouw netwerk? Denk aan switches of iets?

Reputatie 2

Ik heb de Experia box V10 die ik na heel veel eerdere problemen bekabeld het aangesloten op de tv ontvanger (diw7022).

Reputatie 2

Vandaag maar weer eens een reset doen. Geluid loopt een paar seconden uit de pas! Het lijkt wel erger te worden.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is de juiste manier op een V10. 

Zou je jouw profiel eens van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens op onderzoek wat ik hier verder mee kan. 

Reputatie 2

Profiel ingevuld

😉👍

Reputatie 2

Vandaag weer reset gegeven maar na de herstart loopt het geluid nog meer achter bij het beeld. Helemaal klaar mee. 😖

Reputatie 7
Badge +20

Wat een gebeuren allemaal zeg. Ik kan het zo verder ook niet verklaren en ik heb melding gemaakt bij de technische dienst. Zijn gaan binnen 3 werkdagen contact met je opnemen. Hoor graag van je als er contact is geweest. 

Reputatie 2

Ok, zal het melden.

Reageer