Beantwoord

TV home knop op KPN afstandsbediening werkt niet voor LG

  • 5 August 2022
  • 10 reacties
  • 867 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb een nieuwe LG C2 OLED tv. Koppelen van de KPN afstandsbediening is gelukt. Alles werkt, behalve de ‘tv home’ knop (rechts naast ‘opties’). En juist met die knop kan ik alle smart functies van de tv zelf bedienen.

Ik heb alle LG codes al geprobeerd: 005 208 244 328 741 744

Iemand de gouden tip (behalve dan de Magic remote gebruiken)?

 

icon

Beste antwoord door Nick83 5 August 2022, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De startfuncties van uw LG zult u moeten bedienen met de originele LG afstandsbediening.

Met de KPN afstandsbediening word alleen het geluid van tv bediend, het aan/uit zetten van de tv en de source. Verder niets.

Reputatie 2

Dank je voor je reactie.

Maar waarom zet KPN dan wel deze knop op de afstandsbediening maar kan je die niet gebruiken?

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij is die bedoeld voor de tv ontvanger. Als u in het instellingenmenu van de tv ontvanger zit ofzo kunt u daarmee terug naar het begin.

Reputatie 7
Badge +24

U bedoelt de knop met het huisje?

 

Reputatie 2

Knop "tv - huisje" , op de rechter controller boven de P+

Waar is die dan voor bedoeld?

Knop "tv - huisje" , op de rechter controller boven de P+

Waar is die dan voor bedoeld?

Hoi, Prosperot. Daarmee ga je met 1 druk uit het menu van de ontvanger.

Voor een televisie toestel zijn alleen volume, stand-by en bronkeuze ondersteund met de kpn afstandsbediening. Tijdens televsie kijken heb je daardoor alleen die ab nodig.

Bij gebruik van de smart functies van de LG de LG ab gebruiken. Maar ook dan heb je maar één ab nodig terwijl je dat doet. Die van LG in dezen.

Reputatie 7
Badge +24

Ook als je in de gids aan het bladeren bent kan je met die knop terug naar tv kijken.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een nieuwe LG C2 OLED tv. Koppelen van de KPN afstandsbediening is gelukt. Alles werkt, behalve de ‘tv home’ knop (rechts naast ‘opties’). En juist met die knop kan ik alle smart functies van de tv zelf bedienen.

Ik heb alle LG codes al geprobeerd: 005 208 244 328 741 744

Iemand de gouden tip (behalve dan de Magic remote gebruiken)?

 

 

Ik heb de LG Oled C1 48”

En de KPN ab doet het perfect.

Welke KPN AB heb je, de codes verschillen per AB.

Zie hier.  en tik op  de AB die je hebt.

 

En ook al je wil je het niet, via de LG Magic remote (mooiste en beste oplossing😉)

Wat je ook kan doen (doen wij ook) de LG AB aangeven dat hij de KPN tv decoder moet bedienen.

Via het menu (weet niet zo snel meer hoe het moet).

Daarna kan je de KPN tv decoder via de AB van de LG perfect bedienen.😉

Wat je ook kan doen (doen wij ook) de LG AB aangeven dat hij de KPN tv decoder moet bedienen.

Via het menu (weet niet zo snel meer hoe het moet).

Daarna kan je de KPN tv decoder via de AB van de LG perfect bedienen.😉

Hallo @Prosperot , mocht de oplossing van @joop2011 niet werken, KPN geeft hier geen ondersteuning op.

 

Reputatie 2

Ik heb de Magic Remote nu aan de praat voor alles, dat KPN ding kan de kast in....