Beantwoord

Tv ontvanger gaat aan en uit

  • 29 November 2022
  • 10 reacties
  • 248 keer bekeken

Sinds enige tijd vertoont de tv ontvanger van KPN verstoringen. Het apparaat gaat van zelf aan en uit. Hierdoor kan mijn tv ook vaak geen verbinding maken met KPN tv. Zelf een harde reset helpt niet. Ik ben het zat om een half uur de tv ontvanger steeds handmatig aan en uit te zetten in de hoop dat deze het weer doet. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 29 November 2022, 23:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Dag @Eef00 dat wil je inderdaad niet. Welk type tv ontvanger heb je?

Hey @Joep1965, ik heb een Arris

Badge +19

En de ontvanger gaat het echt helemaal uit? Maw het rode lampje gaat branden?

De ontvanger geeft een rood lampje en na een tijdje weer een groen lampje en soms brandt er een paar seconden helemaal geen lampje. Al deze tijd heb ik geen beeld op tv. 

Badge +19

Dan raad ik je aan om de klantenservice 0800-0402 te bellen. Wellicht dat ie dan omgeruild wordt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Eef00, welkom. 

Ik denk net als Joep1965 dat de ontvanger kapot is. Mocht je nog geen nieuwe hebben ontvangen. Laat het dan hier weten of bel alsnog met 0800-0402.

Hoi @Bart_Z ,

Als je een nieuwe kunt regelen, heel graag!

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan ik. Zou je daarvoor jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik er mee aan de slag. 

Ik heb mijn gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +20

Nieuwe ontvanger is onderweg. Deze is naar een PostNL servicepunt gestuurd. Verdere gegevens vind je in de sms die je hebt ontvangen.