Beantwoord

Tv-ontvanger is niet op afhaallocatie ondanks afspraak

  • 23 May 2022
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Niets ontvangen bij de afhaal lokatie ze hadden niets van jullie binnen gehad ondanks de gemaakte afspraak online met jullie om tv ontvanger om te ruilen voor nieuwer type.

 

Hoe zit dit. Voor niets nu met de bus helemaal er naar toe gereisd en kosten gemaakt. Ben ik niet blij mee

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 May 2022, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u wel op de juiste afhaallocatie geweest?

 Jah uiteraard

Reputatie 7
Badge +30

Beste @R.Bosman, welkom! Wat rot zeg! Heb je wel een sms ontvangen dat het pakket voor je klaar lag? Het is mogelijk dat PostNL wat vertraging heeft en dan duurt het soms een dag langer. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Het snelste is om te bellen met 0800-0402. Tussen 8 en 20 uur krijg je dan een medewerker aan de lijn die direct met je mee kijkt. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Probleem is opgelost, mijn bericht weet ik niet hoe te verwijderen kunnen van dit forum.

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal fijn! In principe verwijderen we geen berichten, maar ik markeer een reactie als ‘beste antwoord’, zodat andere klanten wellicht ook iets aan dit topic hebben en sluit dan het topic.